Travix International, Peugeot en Eneco genomineerden DDMA E-mail Award 2013

Vorig artikel Volgend artikel

Nadat vorige week de drie genomineerde kandidaten voor de e-mail m|v 2013 award zijn gepresenteerd heeft de vakjury nu ook de drie campagnes bekend gemaakt die kans maken op de E-mail Award 2013: Eneco Zonnepanelensimulator, Peugeot 107 en Travix International XSMAIL.

Travix International, Peugeot en Eneco genomineerden DDMA E-mail Award 2013

Volgens de vakjury zijn deze in het oog springende e-mailmarketingcampagnes een inspiratie voor de sector. Dinsdag 18 juni 2013 wordt tijdens de DDMA E-MAIL @WARD Night de winnaar bekendgemaakt.

Voor de eerste maal worden dit jaar naast personen ook campagnes in de spotlights gezet met de E-mail Award. Onderdelen als effectiviteit, functionaliteit, innovatie en de bijdrage van e-mail aan de communicatiestrategie stonden bij de beoordeling van de cases centraal. "Uit alle inzendingen die de jury heeft ontvangen kozen wij deze drie genomineerden, omdat zij goed doordacht zijn, professioneel uitgewerkt en goede resultaten hebben geboekt", aldus juryvoorzitter Frans Reichardt.

De DDMA organiseert op 19 juni de Email Summit 2013, hét congres voor email marketeers met internationale keynote sprekers als Basile Fattal (Philips) en Jamie Turner (CNN trendwatcher en bekend van The 60 Second Marketer). Reserveer woensdag 19 juni a.s. vanaf 14.00 uur in je agenda!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies