Wie wordt e-mail m|v van het jaar 2012?

Vorig artikel Volgend artikel
Wie wordt e-mail m|v van het jaar 2012?

Welke marketeer heeft het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van e-mail marketing? Vanaf vandaag heeft de branche ruim een maand de tijd om kandidaten te nomineren die in hun ogen lef en creativiteit op het gebied van e-mail marketing hebben getoond. Welke marketeer maakt het verschil en is een voorbeeld voor de branche? Woensdag 20 juni 2012 zal de e-mail m|v van het jaar bekend worden gemaakt.

Ook dit jaar zal dat zijn tijdens een grootschalig congres op het gebied van e-mail marketing waar alle (inter)nationale ontwikkelingen in het vakgebied de revue passeren. Sprekers van onder andere Microsoft en Hunkemöller zullen cases op het gebied van social, mobile, CRM, dialoogmarketing in combinatie met e-mail marketing behandelen. Onder toeziend oog van de aanwezigen zal het congres feestelijk worden afgesloten met de uitreiking van de e-mail m|v van het jaar Award.

Jury: Onder leiding van Renata Vogt (Wijsman) zullen Sander van der Blonk (DigitalRivals), Krijn Smits (Pickle Factory), Marc Borgers (Borgers&Straathof) en Janneke Hofman (ANWB) de genomineerden toetsen op basis van criteria als: creativiteit, lef en onderscheidendheid. Vrijdag 15 juni zullen de drie finalisten ten overstaan van de vakkundige jury onderbouwen waarom juist zij tot e-mail m|v van het jaar verkozen moeten worden.

Wie volgt onder andere Wouter Blok (Easytobook) en Arjen van de Vall (UPC) op? Nomineren is mogelijk tot 18 mei aanstaande.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies