E-mail deliverability trends ‘09

Vorig artikel Volgend artikel
E-mail deliverability trends ‘09

U wilt uw e-mailmarketing euro het liefst zo effectief mogelijk uitgeven. maar het is al een tijd niet meer zo, dat uw actie-, transactie- en bevestigingsmailtjes vanzelf aankomen. De Nederlandse Email Marketing Associatie (EMMA-NL) organiseert op 11 maart 2009 een congres over dit onderwerp, met zeer deskundige nationale en internationale sprekers:

- Craig Spiezle (Microsoft & voorzitter AOTA)
- Ken Takahashi (Return Path)
- Maarten Oelering (Suremail)
- Kim Verkooij (Reputy)

Locatie: Restaurant Vork&mes, Paviljoen Haarlemmermeer. Aanvang met lunch om 13:00 uur; Borrel om 17:00 uur.
Maak je e-mailmarketing effectief, zorg dat je boodschap aankomt.

Schrijf je snel in >>>
EMMA-nl leden gratis
DDMA & IAB leden 49 euro
Overigen 99 euro

NB: Inschrijvers via Dutchcowboys krijgen €20,- korting!

M. Lens-FitzGerald

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies