E-mailusability: Transavia laat zien hoe het moet

Vorig artikel Volgend artikel
E-mailusability: Transavia laat zien hoe het moet

Usability en conversie liggen dicht bij elkaar. Zo ook de plaatsen waar Transavia op vliegt. E-mailmarketing is voor deze vliegende prijsvechter vitaal dus daar wordt elke maandag/dinsdag op primetime flink gesleuteld aan de details. Een klassiek voorbeeld van 'e-mailusability' is de e-mailing van Transavia om hun aanvliegplaatsen in Frankrijk te promoten. Een afbeelding met daarin de pijlen, subtiel de Transavia-logo's plus scanbare prijzen in een kaartje dat direct herkenbaar is als.. Frankrijk tells-it-all. One message. Scanbaarheid. Subtiel. Conversiekleuren en een call-to-action.

Zo een voorbeeldige mailactie gun je gewoon veel succes!

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies