The Next Web: videointerview met Adam Richardson(Frogdesign)

Vorig artikel Volgend artikel

Tijdens The Next Web 2010 hield de Amerikaan Adam Richardson -de creatief directeur van Frogdesign- een interessant verhaal over de moderne mix van business, techniek en (usability) design. Dit zijn zijn ingredienten voor de broodnodige innovatie die bedrijven steeds creatiever dienen te integreren. Gezien zijn auteur-zijn van het boek 'Innovation X' (zie http://richardsona.squarespace.com/) heeft Richardson hier een gedegen visie op. Bij Frogdesign werkt hij aan de meest interessante (consumenten)producten en 'user experiences' voor klanten zoals Disney, NASA, Vodafone, HP, Microsoft en de laatste tijd veel voor Android. Zijn rol is door middel van innovatie meer bedrijvigheid te stimuleren voor zijn klanten.  Daniëlle Schouten interviewt Adam Richardson -onder het motto "Keep asking 'Why?' "- over onder andere trains, flavours, objecten, het effect van de recessie en de iPad.

Achter de schermen-foto's zijn hier te vinden.

Meer content

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies