Is Peter R. de Vries de weg kwijt ?

Is Peter R. de Vries de weg kwijt ?
Wat een ongeloofelijke aan onanie grenzende egotripperij. Natuurlijk Peter R. de Vries doet fantastisch werk. En als hij de zaak Nathalie Holloway oplost is dat een heel groot compliment waard. Maar het nieuws brengen en tegelijkertijd de zaak niet echt onthullen, puur met het doel de kijkcijfers en dus de reclaminkomsten voor zijn programma tot het niveau van "Boer zoekt vrouw" te brengen, vind ik verderfelijk. Je ziet het vaker. Dat mensen op de top van hun roem de weg kwijt raken en dat lijkt nu voor Peter R. de Vries te gelden. Als hij echt begaan was met de zaken waarvoor hij strijdt dan had hij het nieuws direct onthuld. Nu geeft hij blijk van waar het hem echt om gaat. En daarmee slaat hij de plank volledig mis. Jammer van deze ooit zo grote journalist.
Via het speurwerk van Nova is inmiddels bekend geworden dat het gaat om een ongeluk waarna Joran van der Sloot het lijk heeft kwijtgemaakt. Hier staat een straf op van maximaal twee jaar.
Tags: holloway, sbs6

Reacties (108)

  • Die gasten lijken toch echt de primeur te hebben. vkmag heeft alleen een homepage met o.a. deze boodschap-> in de open directory van de Engelse site van Peter R de Vries vonden wij een pagina met daarin een uitgeschreven gesprek tussen Peter en procureur Hans Mos. De Open Directory is inmiddels gesloten, maar wij hebben de pagina voor jullie bewaard. JORAN IS DE DADER! http://www.vkmag.com/

    Do 31 jan 2008, 22:43 [reply]

    • Faabster

    Wat een onzin, die man heeft daar z'n eigen tijd en energie in gestoken, hij mag dan van mij ook de vruchten daarvan plukken.
    Reclame maken? Dus? We leven toch niet in een communistisch bolwerk. Iedereen wil toch zaken promoten waar hij/zij energie in heeft gestoken. Ik zou het ook doen, je wilt toch immers credits krijgen voor je werk, dat wil iedereen, jij ook..

    Do 31 jan 2008, 22:48 [reply]

    • Maarten

    Wat een overdreven stuk zeg, die man is bezig met een programma te maken, mag hij er dan ook voor beloond worden?

    Do 31 jan 2008, 23:01 [reply]

    • Harrold

    Belachelijk artikel voor Dutchcowboys! Wees blij dat hij de moeite heeft genomen om de zaak te onderzoeken en mogelijk dus ook op te lossen.

    Hulde voor Peter R.! :)

    Do 31 jan 2008, 23:26 [reply]

  • Goede marketing zou ik zeggen.
    Goed werk waar die nu de juiste beloning uit wil halen.
    Wel begrijpelijk...

    (als er echt een onthulling is)

    Do 31 jan 2008, 23:43 [reply]

    • Wouter

    Ondertussen heeft ebay meer nieuws over the whereabouts van Natalee...
    http://www.google.co.uk/search?hl=en&sa=X&oi=spell&resn...

    Do 31 jan 2008, 23:46 [reply]

    • Jeroen van de Nieuwenhof
    • [website]

    Volgens mij doet hij er wel het een en ander om de zaak op te lossen. Ik begreep uit het NOS Journaal dat Peter R. alle gegevens heeft doorgegeven aan politie en justitie. Dat wij het nog niet mogen weten, tja, dat is een goeie truc om kijkcijfers te trekken.

    Do 31 jan 2008, 23:51 [reply]

    • cris

    ben blij dat de zaak is opgelost,maar dat ego gedoe was niet nodig.credits krijgt hij zoiezo... en nu is er toch iets uitgelekt.

    Vr 1 feb 2008, 02:59 [reply]

  • Is een duur wijntje geworden voor Joran...

    Vr 1 feb 2008, 07:44 [reply]

  • Als peter het opgelost heeft, mag hij ook de credits hebben. Niets mis mee.

    Vr 1 feb 2008, 07:47 [reply]

  • Tja, vind je het raar dat hij ook zijn salaris moet verdienen? Het is een commerciele onderneming en geen overheid instantie! Dus moet er gewoon geld verdient worden!

    Vr 1 feb 2008, 07:49 [reply]

  • Dit had ik al een beetje aan zien komen.
    De grote Joran show
    http://www.maakmewakker.com/2008/01/de-grote-joran-show.html

    Vr 1 feb 2008, 08:56 [reply]

  • Ik vind het van Peter R. begrijpelijk. Minder begrijpelijk vind ik het dat SBS niet gewoon de programmering van gisteravond heeft aangepast om direct zoiets te brengen. Dit is wereldwijd groot nieuws, dat gooi je toch direct op de televisie?

    Vr 1 feb 2008, 09:51 [reply]

    • Michel

    ongeloofelijke? Lees ik dat goed?

    Vr 1 feb 2008, 10:41 [reply]

  • Echt Nederlands,

    Als je hoofd boven het maaiveld uitsteekt ben je de klos.

    Het wordt eens tijd dat we ons niet meer hoeven te schamen als je een topprestatie leverd. En als je daar ook nog financieel of o[p een andere manier beter van wordt moet dat kunnen. Is dat schouderklopje waar iedereen naar op zoek is.

    Medelijden krijg je, afgunst verdien je!

    Klasse werk

    Peter R.

    Vr 1 feb 2008, 11:03 [reply]

    • james

    Allereerst handelt Peter naar mijn idee goed, hij heeft zijn bevindingen allang doorgestuurd naar de Nederlandse en Arubaanse justitie. Dat hij daarna kijkcijfers wilt trekken voor zn programma door niks tegen de media te zeggen, vind ik geen probleem.

    Dit is overigens zeker een onderwerp voor DC als je het mij vraagt, ethiek en marketing zijn onlosmakelijk verbonden alleen is de grens erg vaag. Genoeg ruimte voor discussie dus!

    Vr 1 feb 2008, 11:07 [reply]

    • Ivo

    Unieke content, tipje van de sluier oplichten en zodoende een hype creeeren...als dit geen marketing is dan weet ik het ook niet meer hoor...

    Of wil je graag een graantje meepikken en een flame starten ;)

    Vr 1 feb 2008, 11:55 [reply]

  • Onzin.
    Hij heeft zijn bewijzgen al lang overlegt aan justitie in zowel Nederland als Aruba, en de zaak is alweer lopende.
    Dat hij het nog even achterhoufd voor het grote publiek is hem goed recht.

    Vr 1 feb 2008, 12:13 [reply]

    • donnie

    steljevoor alls peter er niet was dan is er meer crimialitijt?hij is een waaktbedienden die zoekt en kijksijfers. is alleen maar mee genomen daar kunnen altijt niewe tips door komen zie hij heeft ook enegeland en aruba en meer steden landerlijk op hem belangen beniewt heer in nederland is hij toch groot mester. in vijlichijt.bedank joy niver no he peet. heel veel geluk met alus wat je ook waarmaakt .goetjes donnie utr

    Vr 1 feb 2008, 12:23 [reply]

    • donnie

    een beul heef geen gezicht hij heef aleen maar een gezicht die boekdelen speek en het zou je maar gebuiren waneer je kind of zus niet meer tuis komt dan ben je voor het leven van de buil geplaagt een duivels leven bezit dankzij de beul?peet zet alls op scherp veel sterken met beulen die ik liever niet tegen komt.let nooit op mensen die only heer op jauw aanvalen.zijn ze dan aleen maar heer op voor een lul verhaal.dan zijn het tipys die noch wijnich van de wereld weten jauw boek is geen stripverhaal.je geef invo voorvijlichijt .groet ik jauw en veel geluk.ook .donnie utr.

    Vr 1 feb 2008, 12:43 [reply]

    • Arjan van Schaik

    Beste John Knieriem, Peter R de V. doet het the American way. Als een Dutch Cowboy dat afkeurt lijkt me dat die zelf de weg kwijt is. En sinds wanneer is "directe onthulling" een journalistiek criterium voor "begaan zij met"? Gun deze man het succes, waar politie en justitie faalden. Hij en niemand anders verdient de regie te voeren in deze.

    Vr 1 feb 2008, 12:57 [reply]

    • Harry de vires

    het is weer zo Nederlands. Even je kop boven het maaiveld en weggehakt. juist goed werk Peter...

    Vr 1 feb 2008, 16:58 [reply]

  • Goede onthulling, prima gedaan...maar denk wel dat ie zijn uitzending eerder had kunnen plannen dan wat hij nu bewust doet om 4 dagen lang de hype op te bouwen....breaking news is breaking news!!

    Vr 1 feb 2008, 20:20 [reply]

  • Alle credits gaan naar Peter R., volgens mij krijgt hij ze ook van John. De mediagekte is een ander verhaal, goed of niet goed, de exposure van deze actie is mega en letterlijk on-nederlands.

    Jammer voor al die mooie televisie maar zondag is de keuze Yvon of Pter.

    Vr 1 feb 2008, 20:33 [reply]

    • Arthur Roodenburg

    Marketing, commercie, onanie... Als deze meneer straks echt wat nieuws te melden heeft, heeft hij alle redenen om dat aan te pakken zoals hij dat wil. Dat het programma commercieel is en dat sommigen daar aanstoot aan nemen zal allemaal best. Maar het is zijn programma, gefinancieerd met door hem aangewende bronnen. In het geval dat hij werkelijk wat heeft opgelost en wat heeft toe te voegen, staat hij geheel in zijn recht om te bepalen wat er met zijn informatie gebeurt.

    Vr 1 feb 2008, 20:34 [reply]

    • f1

    duh lijk me normaal als jij het opgelost heb en je weet donderdag al en zondag is de uizending er over dat je wacht tot zondag alleen snap ik 1 ding niet als aruba nu al weet wat de oplossing is waarom ze dan joran van der sloot nog laten lopen das raar en niet dat Peter wacht tot zondag oja en waarom zo joran vluchten dan weet gelijk iedereen dat ie schuldig is

    Za 2 feb 2008, 14:20 [reply]

  • Hartstikke top wat Peter heeft gedaan. Inderdaad als je kop boven het maaiveld hangt......

    Za 2 feb 2008, 22:43 [reply]

    • Alan

    Tja als er geen inkomsten zijn dan is er ook geen geld om onderzoeken te doen. Logish dat er dus geld verdiend moet worden.

    Zo 3 feb 2008, 00:00 [reply]

    • Kate

    Dit bericht van John Knieriem is mij uit het hart gegrepen. Het enige wat ik niet met hem eens ben is dat Peter R. de Vries fantastisch werk verricht. De wijze waarop hij prinses Mabel in een kwaad daglicht heeft proberen te stellen met behulp van die crimineel Charlie Da Silva vind ik weerzinwekkend. Wat nog erger is, is dat er naar mijn stellige overtuiging door toedoen van Peter R. de Vries twee verkrachters en moordenaars vrij rondlopen, die bovendien voor hun daad achteraf nog eens rijkelijk beloond zijn.

    Zo 3 feb 2008, 11:05 [reply]

  • Inmiddels is zo'n beetje de hele uitzending al bijna uitgelekt. Het gaat te ver om te denken dat je in deze tijd dit soort zaken met zoveel media-geilheid binnenskamer kunt houden. Overigens zijn het volgens mij de mannen van VKMag die de bal echt aan het rollen hebben gekregen.

    Zo 3 feb 2008, 13:40 [reply]

    • cab

    Joran is nog steeds niet de dader. Egotripperij vind ik dit wel degelijk.
    Ook heeft hij gezegt dat het niet waar is wat hij gezegt heeft tegen z`n vriend. En dan wordt hem gevraagt; hoe bewijs je dat het niet waar is. Joran wist misschien dat het opgenomen werd. En wilde peter een hak zetten. Waar zijn we mee bezig. We willen alleen maar bloed zien. Dus Joran moet hangen. Van mij hoeft hij pas te hangen als hij het gedaan heeft.

    Zo 3 feb 2008, 14:17 [reply]

    • A de Jong

    Belachelijk artikel. Ik gun Peter R de Vries de inkomsten die hieruit voortvloeien vele malen meer als het mallote Boer Zoekt Vrouw!

    Zo 3 feb 2008, 21:16 [reply]

    • m.boes

    geweldig zoals hij deze zaak heeft aangepakt, maar het eind met de moeder van nathalee , hoe hij in detail trad , door te zeggen misschien was ze niet dood etc. etc , toen besefte ik me dat hij het allemaal voor zichzelf deed .dit maakte me heel triest. maar het blijft een overwinning.

    Ma 4 feb 2008, 01:59 [reply]

    • herman d

    Waar is de dader in het bootje,zijn naam is genoemd.
    hoor je niks over. of zijn we allemaal
    in de boot genomen.

    Ma 4 feb 2008, 21:08 [reply]

    • zeker

    Peter R. de Vries de weg kwijt....
    volgens mij wel!!!
    ja, die Joran zal wel datgene opzijn kerfstok hebben, wat de gehele wereld weet
    neen, P.R,dV heeft niet het bereikt!!!
    die Joran heeft onraad geroken tijdens die autorit: kijk naar zijn non-verbaliteit !!! hij anticipeert direct in zijn eigen voordeel (zoals het hem betaant..of niet soms?...)
    dus: die gehele mediaophef is héél véél stof, die niets oplevert

    Ma 4 feb 2008, 21:25 [reply]

    • afkeer

    Kijk die Joran is een over het paard getilde eikel. Die zeker temaken heeft met dat meisje.
    Alleen wat mij nog steeds tegen staat is de heer Peter "Rat" de Vries die alleen maar media geil is en zo zijn zakken probeert te vullen. Waarschijnlijk een hoop geld van ABCnetwork vangt voor de TV-rechten.
    Ik kijk ook uit principe niet naar programma's deze man.

    Ma 4 feb 2008, 23:08 [reply]

    • Toppertje

    Ik geloof helemaal niet in egotripperij van Peter, dat heeft hij al vaak genoeg bewezen. De maatschappij heeft de schuld, want die is egocentrisch en als geen ander belust op sensatie, dus zoek het lekker bij jezelf John Knierum, want wie ben jij dan eigenlijk en wat is jouw meerwaarde in deze maatschappij?

    Wo 6 feb 2008, 13:52 [reply]

    • criticus

    Als je een reactie plaatst (kritiek) op de Vries zijn site wordt je gecensereerd (niet leesbaar voor anderen) en er daarna (op de een of andere manier) uitgegooid . Lachwekkend, als het niet zo treurig was............

    Wo 6 feb 2008, 14:45 [reply]

  • Ach hij verdient er in ieder geval goed mee...

    Wo 6 feb 2008, 23:05 [reply]

    • jr

    dutch cowboys
    Laat Peter de Vries zijn werk doen en gaan jullie op de veluwe cowboytje spelen

    Do 7 feb 2008, 14:44 [reply]

    • jr

    nog wat waar is die wietplanttende stief broer gebleven ??? Zou ook zomaar gebelt kunnen zijn door die Joran want die broer schijnt ook van geen kant te deugen. leuke familie die van der Sloot met als Pa steunend rechtsgeleerde pfft .

    Do 7 feb 2008, 14:51 [reply]

    • Jeroenimo

    Wat een terecht geschreven stuk is dit. Vanavond in het programma "de wereld draait door" kwam de ware aard van de "fijnzinnige" heet de Vries naar voren.
    Tegen het eind van het programma begon hij tegen presentator Matthijs tekeer te gaan omdat Mathijs zich niet aan gemaakte afspraken zou houden. Meneer de Vries kwam enkel in dat programma in ruil voor een bespreking van en reclame voor zijn nieuwste boek en naar zijn zin was dat te weinig gebeurt.
    Meneer de Vries probeert dus inderdaad over de rug van een vermoord meisje stinkend rijk te worden.
    Wat een vreselijk walgeljke vertonig van die man, niets geen ethiek, maar puur geldbejag.
    Boycotten die de Vries en zijn boeken!!!!!!

    Ma 11 feb 2008, 21:23 [reply]

    • knuffel

    een zakkenvuller die Peter, klootzak en een drop lul, alles wat bij hem hoort heeft zelfde benaming{maar zal wel niet gezegd worden stelletje klootzakken

    Ma 11 feb 2008, 21:59 [reply]

    • Angela

    Wat een onzin peter r heeft goed werk verricht en jullie kunnen dat niet hebben,hij verricht beter werk dan de politie met hun geneuzel,ja en hij heeft nu eenmaal een programma op tv die goed bekeken was!!erg he voor wie het niet kunnen hebben.

    Ma 11 feb 2008, 22:32 [reply]

    • Achmed

    Pff wat een gezeik. Peter R doet tenminste wat. Hij heeft er veel tijd/geld en moeite ingestopt dus laat hem lekker ook wat geld opstrijken. Hij speelt het slim. Door hoe hij het heeft aangepakt weten nu miljoenen kijkers wat een lul joran is.

    Di 12 feb 2008, 08:56 [reply]

    • john

    wat gezeur en aandacht om 1 persoon er zijn landen waar dit dagelijks gebeurt en daar hoor je nooit niks van en peter lijkt nou net of hij heel wat is zonde van de energie die hij er in steekt

    Di 12 feb 2008, 10:27 [reply]

    • Bon bini

    Joran gaat niet vrij -uit maar is ook niet schuldig bevonden. Tot de zaak daadwerkelijk(!) is opgelost mag niemand voor ( eigen) rechter spelen, maar het wordt wèl massaal gedaan. Dus: veel mensen zijn niet zuiver. De Vries heeft zijn "bekentenis"/ ontknoping aangekondigd met "bloedstollende" undercoveractie etc.Zegt genoeg...
    Maar met bovenstaand artikel ben ik het eens. De waarheid komt stukje bij beetje boven water/ tafel. De meesten wilen direct al de laatste aflevering van deze soap zien.
    Welnu dan:
    Joran is inderdaad die nacht op het strand weggelopen. Hij weet dus zeker dat ze toen nog leefde ( en misschien nu nog). Daarom kon hij ook goed slapen en heeft de árrogantie"van iemand die niet schuldig is. Althans niet aan ernstiger misdrijf dan meisje alleen achterlaten en niet thuis brengen, vervolgens liegen omdat het niet netjes was. Door externe escalatie en Indianenverhalen steeds recalcitranter geworden.Praat respectloos over het meisje.( Als ze niet zoek was maakte zich hier niemand druk om want is tegenwoordig orde van de dag). Gaat zich wreken op P.R. die zat te "zuigen" en de vader beledigde door te zeggen dat het maar goed was dat die geen rechter was geworden. Vervolgens door met wijn te gooien, verhalen op te hangen etc. omdat hij het beu is. Vader heeft hem geadviseerd zijn mond te houden. Tja, was ook beter geweest want moet je zien wat er van al die verhalen terecht is gekomen. Zo heeft eenieder die min of meer... kennis heeft genomen van de zaak al een verkeerd beeld.Stel dat Natalee, als de kust veilig is en de gemoederen gesust, opeens op komt dagen. Hoe zou men dan over Joran praten?
    Deze heeft dit zelfs gevraagd aan P.R. de Vries, of deze dan mans genoeg zou zijn om z`n excuses aan te bieden....Als Joran een echte aartsleugenaar zou zijn dan wel een heel bedrevene. Tot dusver heeft niemand ter wereld hem kunnen "ontmaskeren".
    Misschien wel doodgewoon omdat hij niet schuldig is. Het is maar een optie maar de meerderheid wenst in een schuldige Joran te geloven. Omdat de kudde bloeddorstig is.
    "On y soit qui mal y pense".

    Di 12 feb 2008, 10:49 [reply]

    • Yo

    Heel goed dat er nu van een ongeluk word gesproken...had nie anders verwacht..pech voor peter..die had liever een ander verhaal gelezen denk ik...

    Di 12 feb 2008, 11:24 [reply]

    • Mi ta bon

    Mi ta bon , Papiaments voor met mij gaat het goed. Nathalees moeder Beth zegt nu, na de "opheldering" van de misdaadjournalist, er "vrede mee te hebben". ??? In de tijd dat haar dochter spoorloos is heeft ze wel haar ogen laten liften en haar lippen laten botoxen. Welke moeder heeft daar nu haar hoofd naar staan als de situatie zo ernstig is?
    Er wordt vooral op Joran gefocust met z`n vreemde uitlatingen maar zij kan er ook wat van, o.a. "Look what THEY have done with our country"...
    Het blijft een complexe zaak met vele vreemde (rand) verschijnselen.
    De waarheid zou weleens heel anders en ook heel simpel kunnen zijn.

    Di 12 feb 2008, 13:16 [reply]

    • @ Vreemde zaak

    Ja precies elk verhaal kent 2 kanten en ik heb van de ouders van natalee ook al wat leugens gehoord.
    Ik heb bij joran en de holloway's een hoop vraagtekens en peter laat maar 1 kant van het verhaal zien, ben benieuwd hoe jullie zouden denken als je horen wat de holloway's allemaal hebben gezegt en misdaan in deze zaak. (klein voorbeeld, de holloway's hebben de FBI geblockt tijdens het onderzoek)

    Di 12 feb 2008, 17:28 [reply]

    • Mi ta bon

    Holloway(s)is inmiddels gescheiden van de stiefvader, die Natalee meerdere malen misbruikt zou hebben.
    Beth Twiddy(of zoiets) zoals ze nu heet heeft ook een boycot op het amerikaanse toerisme naar Aruba willen bewerkstelligen. Moet de Arubaanse bevolking, die onschuldig is, nu ook nog qua inkomsten lijden onder dit tragische incident. De zaak wordt aangedikt, uitvergroot en opgeblazen. Velen proberen er nu een slaatje uit te slaan. Oh my gosh...

    Di 12 feb 2008, 17:44 [reply]

    • jr

    nou Mi ta Bon
    Misschien heb je nog wel gelijk ook . Als je alles eens overdenkt. Joran heeft haar achter gelaten en een ANDER heeft een werkje verricht zou zo maar kunnen ,,maar ja wordt tijd dat er een oplossing komt .

    Di 12 feb 2008, 19:50 [reply]

    • jr

    nou Mi ta Bon
    Misschien heb je nog wel gelijk ook . Als je alles eens overdenkt. Joran heeft haar achter gelaten en een ANDER heeft een werkje verricht zou zo maar kunnen ,,maar ja wordt tijd dat er een oplossing komt .

    Di 12 feb 2008, 19:50 [reply]

    • Con ta bai?

    Con ta bai? Hoe gaat `t met je? Drie jaar geleden was er een jongen van 17, een gemiddelde hedendaagse puber,die na een avondje "stappen" het strand op ging met een dronken amerikaans meisje. Hij wilde naar huis en heeft haar- heel onattent van hem,daar achtergelaten. Zij wilde persé blijven.Het héle ingewikkelde verhaal wat er achteraan kwam heeft die jongen heus niet vooraf bedacht, compleet met boek schrijven,"bekentenissen" in een biechtauto, er een slaatje uit slaan, en intussen een lijk zoek maken. Was er dan een lijk? Velen die hebben "meegepraat" op internet, hebben het verhaal naar eigen smaak ingevuld of suggestieve wending gegeven. Helaas, hoe crimineler het scenario, hoe meer mensen dáár juist mee instemden. De rode draad werd gemakshalve(of moeilijkheidshalve) vergeten. Zoals zo vaak gebeurt werd verhaal steeds meer opgepimpt, mensen eigen...In feite is er niets aantoonbaar concreets te melden. Zelfs niet of het vermiste meisje aan deze of gene zijde verblijft... Maar er zijn, zoals is gebleken, zat "helderzienden" die de ware toedracht menen te kennen die Joran zelfs niet eens weet... Wakker blijven mensen. En laat je niet meeslepen door de MASSAHYSTERIE !!!

    Di 12 feb 2008, 21:16 [reply]

    • Peter Pietersman

    Persoonlijk wordt ik erg moe van al die ophef. Ik dacht dat we in een rechtstaat leefde waarin pas iemand berecht wordt als zijn schuld is bewezen en niet een soort soap opera wordt getoond door een egoistische amateur detective (als ie beter zou zijn geweest verdiende P.r.de Vries namelijk alang een dikke boterham). Het maakt mij allemaal niets uit: jaarlijks worden er talloze moorden gepleegd waarbij het kind niet van rijke ouders afkomstig is en daar horen we niets van. Wat een onzin allemaal. Laat politie en OM het onderzoek doen en laat P.R. de Vries maar lekker in shownieuws presenteren. Kunnen wij als burgers weer geinformeerd worden over de honderden doden per week in Darfur, Myamar, China, Kenia, Irak etc i.p.v. op de burger zijn kosten een soort amerikaanse soap opera door de strot gewrongen te worden.

    Wo 13 feb 2008, 00:39 [reply]

    • anna

    peter r is media geil... hoop dat deze hype snel achter ons ligt.. wat een ophef.. pfff

    Wo 13 feb 2008, 15:22 [reply]

    • "Kaneel"

    "Het leven is een pijp kaneel en ieder krijgt daarvan z`n deel.Uiteraard zijn er dagelijks overal ter wereld veel doden. Je er druk over maken helpt niet.Daden stellen? Graag, maar hoe dan?
    Nu is er een meisje spoorloos en wordt door de massa het liefst doodgewaand: vermoord en gedumpt of begraven. Kijk, dat is pas eng! Zo`n hysterische maatschappij waarin de meerderheid (dus ook Peter R. de Vries) gaarne in het kwade lijkt te willen geloven. Door al die "fraaie tv beelden" geindoctrineerd?
    Nee, want er zijn ook velen die zich er wijselijk niet door laten beinvloeden.
    De zaak Holloway/ Van der Sloot geeft een beeld van de over het algemeen niet zo hoogstaande normen en waarden, zoals je in een "beschaafd"land zou mogen verwachten. Voetbaloverwinningen,sporadische elfstedentochten moorden op bijvoorbeeld Van Gogh en Fortuyn, vermeende moordzaken e.a. worden over een kam geschoren door ons volkje ( de goeden niet te na gesproken) met een grote gretigheid gezien als massaal vertier. Afstandelijke betrokkenheid is nog het minst schadelijke.
    De massa laat zich opjutten: "Barbertje mòet hangen". Wat zal het voor die mensen een teleurstelling zijn als blijkt dat de kwestie heel anders ligt. Laat het O.M. rustig het werk doen. Kritiek mag alleen als er feiten zijn.
    Maar intussen hebben velen middels deze hype middels hun ware(veelal bloeddorstige)aard laten zien. Als dit een representatieve kleurbekentenis van de doorsnee- Nederlander is, dan is het intens bedroevend.

    Wo 13 feb 2008, 17:16 [reply]

    • Yo

    Die de Vries is gewoon media-geil..vond zijn progamma's altijd wel interesant maar na deze kwestie vind ik het gewoon een ego-tripper...goeie reactie's overigens hier...helemaal mee eens met de meeste..

    Wo 13 feb 2008, 18:56 [reply]

    • grace

    John Knieriem, ik ben het wederom helemaal met je eens. PdV maakt het leven of de dood tot een soap show. Dit is wat het publiek wil.

    Wo 13 feb 2008, 21:15 [reply]

    • Mi ta hopi bon

    Mi ta hopi bon( het gaat heel goed met mij).
    Ondanks dat nagenoeg iedereen er van overtuigd was dat Joran nu "gepakt" zou worden, is die vlieger niet op gegaan.Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.. Als men z`n ogen en oren goed had opengehouden dan had men gezien dat Joran die leugens niet zo bedoeld had als ze werden opgevat. `t Is maar hoe je het bekijkt. Peter R. de Vries heeft het scenario te eenzijdig bekeken en vooral met de vooropzet de dader te pakken, ongeacht of er uberhaupt een dader zou bestaan en ongeacht wat er dan gebeurd was. Met andere woorden: de wens was de vader van zijn gedachte. Maar the continuing story krijgt nog een staartje.De zaak is niet opgelost, dusss.....

    Vr 15 feb 2008, 11:19 [reply]

    • netsnoc

    Ik nodig Peter R de Vries uit om excuus aan te bieden aan de moeder van Natallee en aan alle kijkers naar zijn programma op zondag, 3 februari 2008; er is niets opgelost!! Maak de ontvangen revenuen over aan een goed doel en val het kijkend publiek niet meer lastig met dit soort uitzendingen

    Vr 15 feb 2008, 17:35 [reply]

    • Hopi bon/ heel goed

    Mevrouw Twitty, Natalees moeder had al vrede met de (schijn)oplossing van P.R. de Vries,heeft ze gezegd. Nu nog?
    De Vries was voorbarig, zoals met hem miljoenen opgehitste bloeddorstigen. Van Natalee is nog steeds niet zeker of ze dood of levend is. Die Joran kan weleens zo grof en onparlementair in zijn bewoordingen over haar zijn geweest omdat hij er zeker van is dat hij haar levend op het strand heeft achtergelaten. Uit balorigheid heeft hij nadien dat verhaal opgedist. Terzijde ook informatie meegekregen over schadevergoedingen aan onschuldigen die als schuldigen werden beoordeeld en behandeld. Kom maar op,was zijn naieve houding. Hoe meer beledigingen hoe hoger straks mijn schadevergoedingen.
    Nu wordt hem ook nog een "persoonlijkheidsstoornis aangemeten. Denkt Joran wellicht weer: "kassa". Als hij dus later aantoonbaar onschuldig blijkt door alsnog" boven water" komend bewijs dan heeft hij, evenals P.R. de Vries en Patrick v.d. Eem geld verdiend met deze affaire.
    Tenslotte: mevr. Twitty wilde een toeristenboycot vanuit Amerika op Aruba. Wellicht straks ook op Nederland? Lijdt zij soms ook aan een of andere "persoonlijkheidsstoornis"?

    Vr 15 feb 2008, 19:46 [reply]

    • Hopi "viesss"

    Waar die moeder maar zin in heeft...De ene keer zegt ze nu "vrede" te hebben met de door Peter de Vries "opgeloste" zaak en vervolgens wil ze weer geld zien middels een forse schadeclaim die zowaar B. Moszkovicz ( vorig jaar zelf nog breed uitgemeten in opspraak) voor haar moet zien los te peuteren.Maar daar krijgt ze Natalee niet mee terug.
    Bram ruikt waarschijnlijk populair makende publiciteit, want zowat heel Nederland staat al aan de kant waarvoor hij nu heeft gekozen. Onlangs zou hij die reuzenkat) die nog steeds in een kooitje zit bij de douane'gaan terughalen voor z`n baasje. Hoor je niets meer van...
    Zoals mevrouw Van der Sloot bij Pauw en Witteman terecht zei `Barbertje moet hangen`. Is het niet vanwege een daad die hij mogelijk zou hebben gepleegd,welnu, dan zoeken we een nieuwe stok. Maar hangen zal die. Het bijna hele Nederlandse volk lijkt wel teleurgesteld omdat ze geen executie hebben mogen aanschouwen. Brrr. heel `viesss`

    Za 16 feb 2008, 17:41 [reply]

    • Hopi viess 2

    Naar haar zeggen heeft dus Joran haar een schock toegebracht met zijn ( niet rechtsgeldige) "bekentenis". Nu meen ik toch zeker te weten dat Peter R. de Vries haar speciaal naar Nederland heeft laten komen om haar dit schockerende nieuws te presenteren en wel met de camera op haar gericht!!!

    Za 16 feb 2008, 17:48 [reply]

    • gerard

    Kijk mensen perer r de vries, wachten met zijn onthulling (waarom) ook voor de kijk cijfers, en waar is dat weer voor. dachten jullie dat al het reizen speurwerk en noem maar op niets kost, dat zal toch ook ergens vandaan moeten komen, dus peter doet echt wel goed werk en is echt niet de weg kwijt zoals nova beweerd.

    Za 16 feb 2008, 20:26 [reply]

  • Ik moedig Joran aan om Peter R. de Vries eens ff lekker aan te klagen. Of hij het nou gedaan heeft of niet terzake. Peter R. de Vries trekt het leven van dat joch (of hij nou een eikel is of niet) zodanig overhoop voor eigen gewin dat het wel een rechtzaakje waard is volgens mij.

    Za 16 feb 2008, 23:02 [reply]

    • Hopi viess 2

    Tja, klare taal. Mag die arme man er ook iets aan verdienen? Dat reizen, wat ie zo vreselijk tegen z`n zin doet, kost ook geld.
    Maar die andere held. Patrick, was ook zwaar geshockeerd en wel zo dat hij bijna in tranen uitbarstte om het verdriet van moeder Holloway. Deze arme jongen, die z`n nek heeft uitgestoken met groot gevaar voor z`n leven,want je weet maar nooit of ze jou ook levend en wel overboord gooien nietwaar, nou mag deze vent die eveneens zulk "goed" werk heeft gedaan er alsjeblieft ook nog wat aan verdienen? En wat dacht je van al die verontwaardigde, geshockeerde kijkers?
    Die willen misschien ook wel smartengeld claimen...
    En als iedereen de buit binnen heeft is het leed natuurlijk geleden, want geld, dat maakt pas gelukkig.

    Za 16 feb 2008, 23:05 [reply]

    • jr

    nou jammer over peter zitten te zeuren ..als het NU wel was opgelost dan wel kommentaar?? Ik las net ergens in ene krant dat een of andere functionais schreeft.. Joran je moet naar bed ,,morgen weer naar school..Wie zou dat gezegt hebben na dat avondje stappen ???Papa?? Kom op zeg we zijn toch niet gek hij gekende gewoon klaar je gaa tniet 5 dagen achter een het zelfde verhaal ophangen me tje zgn stoonis ja gestoort is hij wel hij de dnekt d eperfecte crime te hebben gepleegt zeker her boek van OJ Simpson gelezen

    Za 16 feb 2008, 23:15 [reply]

    • jr

    oja was nog wat vergeten..Waarom huren ze Char niet in weten ze gelijk of natalee gelukkig is . Misschien ook wel waar ze ligt je weet maar nooit.En met al die klasse justitie komen we er toch nooit uit En ja alles draait om geld wie zou dit niet doen??Als het recht maar zegen viert

    Za 16 feb 2008, 23:36 [reply]

    • mario

    ze moeten een standbeeld maken voor peter r de vries.Had hij al lang moeten hebben.

    Ma 18 feb 2008, 02:15 [reply]

    • Rein Mulder

    Wat zou jezelf doen in zo,n geval die sponk ook heeft makkelijk praten in de studio maar ik bespeur ook een heleboel jaloerse mensen , Hij heeft wel degelijk bekend haar gedupt te hebben ,Heeft iedereen wel er wel eens aan gedacht als het je eigen kind zou zijn . word bij de gedachte al heel erg boos .

    Rein Mulder

    Ma 18 feb 2008, 05:53 [reply]

    • Hopi viess 2

    Er is even radiostilte rondom de zaak Joran van der Sloot? fam. Holloway.
    Hetblijkt een zeer complexe legpuzzel waarvan nog lang niet alle stukjes zijn gelegd en dus is deze zaak niet compleet.
    Op een andere site lees ik dat moeder
    Holloway in de nacht dat Natalee op stap was met die jongens al uren eerder gearriveerd was in haar privéjet. Over rijke ouders gesproken.... ( hetgeen Joran nog al eens in de schoenen werd geschoven).
    De ochtend daarna heeft er een door Beth besteld ambulancevliegtuigje gestaan op vliegveld Reina Beatrix van Aruba, ergens op een uit het zicht staand privéplekje. Hoe wist zij toen al dat er een ambulance voor haar dochter nodig was???? Er was ook een vliegeveld-beambte die daar getuige van was, een verklaring heeft afgelegd en deze later weer(gedwongen?) heeft ingetrokken en een andere verklaring heeft afgelegd. Kijk, daar lezen we niks over. de zaak moet zeker eenzijdig belicht worden ter dekking van... ja wie?
    Joran is geen heilige, zoals zo veel van zijn leeftijdsgenoten, maar een crimineel? Hij is blijkbaar heel bruikbaar in een complot en kan al die jaren als rookgordijn fungeren.
    Heel erg want zijn leven is niet veilig! Daar zullen maar weinig mensen mee zitten. Maar als toch op
    een gegeven moment zal blijken hoe de vork echt in de steel zit en Joran onschuldig is en men al die tijd voor niets groot medelijden heeft gehad met die moeder.... nou, wat dan?

    Ma 18 feb 2008, 12:08 [reply]

    • Hopi vieeeeessss!

    Nu is "onze nationale held" Patrick v.d. Eeem ook al bezig met een boek te schrijven. Kan die ook al schrijven? Wie zit er op zijn boek te wachten. Alles is toch al (te)breed uitgemeten op t.v. geweest. Of gaat hij er nog wat omheen verzinnen.Het boek moet nota bene in Amerika uitkomen! Alsof ze daar op hem zitten te wachten. Hem werd in elk geval toegang geweigerd. Gelooft hij nu ook nog dat z`n- door een ghostwriter- geschreven boek een grote oplage zal halen?

    Ma 18 feb 2008, 13:10 [reply]

    • harold

    Onjuiste jubelstemming van Spong over onze rechtsstaat en de “afgang” van de Vries. Deze rechtsstaat bestaat voor mij en millioenen anderen niet meer na de gebleken grote incompetentie van juristen en OM. Wat doet Ernst Louwes dan nog in de cel na zijn constante ontkenning en in elkaar geknutselde “bewijzen” om justitie te beschermen tegen blunders en grote schadevergoedingen?

    Het wordt steeds duidelijker de onderlinge afscherming tegen schadeclaims bij falende OM en juristen, waarbij kennelijk ook “vader”v.d.Sloot onder die bescherming valt. Wie een stervende achterlaat en in zee laat dumpen en dat steeds nadrukkelijk aangeeft dat het zo gebeurd is en ook geen hulp zoekt voor het slachtoffer en vol trots aangeeft dat ze nooit te vinden zal zijn, is de grootste crimineel die je maar kunt bedenken. Uit zijn verklaringen zijn geen (gezochte) “persoonlijkheidsstoringen” te herleiden. Teveel “deskundige”advokaat- smoezen.

    Als DAT!!!!! niet vervolgbaar is volgt er maar één oplossing dat hem hetzelfde hopelijk overkomt.

    Met grote weerzin “bijdrage” van Spong in de media vernomen.

    Di 19 feb 2008, 17:33 [reply]

    • "Barbertje"

    "Barbertje moet hangen", zei moeder V.d. Sloot zo treffend bij Pauw en Witteman. Opgejut door ma Twitty ( ze heeft jarenlang de familie van Joran bestookt en is er o.a. met een cameraploeg onaangekondigd binnen komen vallen))ging een hele kudde geloven dat Joran een grote crimineel was. Maar het verhaal heeft nog enkele afleveringen te gaan. De oplossing ìs er(nog)niet, ondanks gepoch van Peter de Vries, die toch maar dank zij diezelfde Joran voorlopig een vette financiele buit heeft binnengehaald.
    Inderdaad gaat Joran straks cashen. Als het meisje- dat niet dood is- weer tevoorschijn durft te komen. Ze is onlangs door diverse mensen gespot.
    Als ze 21 jaar is- en dat duurt niet meer zo lang- kunnen ze haar niet meer dwingen om thuis te komen, alwaar een sexbeluste pedofiele stiefvader haar weer te grazen zal nemen... Wat zullen die "mensen "zich straks schamen die Joran voor alles wat foeillelijk was hebben uitgemaakt en zelfs met de dood hebben bedreigd.
    Wel, we weten nu ook meteen wat er een smeerlappen zitten tussen de gewone brave burgers.
    Iedere moeder zou willen weten of haar kind nog in leven was, maar Beth meent al zeker te weten dat haar dochter dood is. Nu, dan hoeft ze ook niet met een sonarboot te gaan zoeken, waar ze nu mee bezig is.
    Ik zag op You Tube video`s van getuigen die beweren dat Natalee doosbang was om weer naar huis te moeten en dat ze daarom is weggelopen en ondergedoken. Ze wilde ook niet mee met Joran toen ze op het strand waren. Joran heeft toen gelogen omdat je een meisje eigenlijk hoort thuis te brengen. Pas later hoorde hij ook dat ze vermist werd. Het spoor hield dus op bij Joran. Het is dus een groot raadsel waarom het onderzoek niet in die richting gaat. De Arubaanse politie deed dit wel maar is door Beth van de zaak afgehaald en vervangen door de FBI. Mooie boel zeg!

    Zo 24 feb 2008, 19:47 [reply]

    • Bruce

    Onbegrijpelijk dat mensen Peter R. de Vries zo prijzen. Want wat heeft Peter nou eigenlijk opgelost? Nathalee
    is nog steeds niet gevonden. Er is geen enkel bewijs van een misdrijf of een ongeluk! Er zijn geen getuigen.
    Het enige wat er is ,de zogenaamde bekentenis van Joran. Die jongen is niet gezond,dat is wel duidelijk. Maar al zou die bekentenis waar zijn. We leven in een rechtsstaat waarin zo'n verklaring onderbouwd moet worden met keiharde bewijzen. En die zijn er gewoon niet.
    En ook hoor ik Peter steeds zeggen dat Nathalee Holoway zo'n onschuldig meisje is. Ik weet niet wat jullie daar precies onder verstaan. Maar een meisje dat zichzelf zo heeft bezat en vrijwillig meegaat met een jongen die ze net heeft ontmoet en haar vriendinnen negeert,kan toch moeilijk onschuldig genoemd worden.Ja,het klinkt hard. Maar het moet nodig gezegd worden. Men moet toch de zaak iets meer relativeren en denken aan hogere zaken voordat men bepaalde uitspraken doet. Het is in de belang v/d burger dat er naast een bekentenis voldoende bewijs aanwezig moet zijn. Het zou je maar gebeuren dat je in een moment van verstandsverbijstering een strafbaar feit bekent terwijl je onschuldig bent. Als jullie een goed voorbeeld willen zien van zoiets bekijk dan de film "Under Suspicion" met Gene Hackman.
    Let wel,ik beweer niet dat Joran onschuldig is,maar ik beweer ook niet dat hij schuldig is.
    "Hij is onschuldig tot schuld is bewezen"

    Ma 25 feb 2008, 07:09 [reply]

    • dennis

    als hij een andre huids kleur had was
    hij allang opgesloten toch.

    Ma 25 feb 2008, 10:57 [reply]

    • gerie

    mensen kennen zo makkelijk lullen tegenwoordig.. o dus peter heeft de zaak niet opgelost, nou mensen hij is wel verder gekomen dan de meeste mensen met het proberen op te lossen van deze zaak..
    ik wil hem niet de hemel inprijzen hoor, maar kom op zeg hij heb het goed gedaan eerlijk is eerlijk. en mensen die het allemaal zo goed weten, joh lossen jullie toch de zaak op als iedereen het beter weet..
    de groeten

    Ma 25 feb 2008, 14:57 [reply]

    • Toni

    Is Peter R. de Vries de weg kwijt ?
    Nou ik denk het niet.
    Hij heeft gewoon laten zien, dat die joran wel degelijk achter de verdwijning van nathalie zit.

    Peter r is de beste. Hij flikt het weer. Net als die man die zijn buuren in de tuin had begraven, ook gewoon gepakt door peter.

    Ma 25 feb 2008, 18:37 [reply]

    • Danny

    Geen lijk geen kwestie - daar lijkt het op in nederland, ik ben er zelf ook mee weg gekomen, eerst bekennen toen geen lijk toen ontkennen en heeeeee jij kan het volgend lijk zijn ! De politie is echt dom hahahahahahahahaha

    Ma 25 feb 2008, 23:58 [reply]

    • Blij met Nederland hahahaha

    het is zo simpel in nederland om iemand weg te werken hahaha niet normaal !!!!!! Met een jaartje straf was ik klaar, klinklare moord, ik kan dit gerust schrijven want mijn straf zit erop hahahahahaha wat een achterlijk sukkels die politie in nederland, ik heb geluk met mijn bruine huidje ze zijn gewoon heel bang die sukkels en terecht want elk adres van die agenten is bekend als ze me vast zetten dan zijn ze hun familie kwijt hahahahahahahahahahaihihiahaha

    Di 26 feb 2008, 00:24 [reply]

    • Nederland

    incestueuze pedofielen zijn die polite agenten als je hun verleden kent dan ben je vrij man, hee ik spreek uit ervaring ik ken een agent die zijn zusje neukte, mijn wijf is kapot en ik ben vrij - welkom in nederland hahahahahahaha

    Di 26 feb 2008, 00:34 [reply]

    • joran van der sloot

    hoi

    Di 26 feb 2008, 12:08 [reply]

    • Mi dushi

    Joran zou in een kliniek zitten...Als dat al waar zou zijn dan is hij daar in elk geval veilig zijn voor de bloeddorstige meute die hem wil liquideren. Fijn, dat we met z`n allen ook tussen dat soort lieden wonen. De engerds zijn onder ons..
    Joran is niet schuldig aan de misdrijven die hem in de schoenen worden geschoven. Wel heeft hij, dom genoeg, grove verhalen verteld tegen die engerd in de afluisterauto. Maar dat was niet voor iedereen bedoeld. Gewoon domme stoerdoenerij.
    Hij heeft Natalee op het strand achtergelaten, is waar. Meer niet. Ze wilde niet mee want ze was bang voor haar moeder( die overigens van plan was haar met een amblancevliegtuigje ongemerkt van Aruba te laten verdwijnen. Maar dat zijn (bewezen) feiten die om welke reden dan ook, in de doofpot zijn gestopt! Welke moeder maakt haar kind zo bang dat ze niet meer naar huis wil?
    Nou, ik hoop dat Joran het nog kan volhouden tot iemand de waarheid durft te verklaren. Tot dan kan hij misschien het beste onderduiken, bijvoorbeeld in zo`n kliniek... hoewel, daar kunnen ook wraakzuchtigen zitten.

    Do 28 feb 2008, 11:57 [reply]

    • Masha danki

    Is Peter R. de Vries de weg kwijt? Volmondig ja! Na een tijdje blijkt dat steeds duidelijker. Waarom liet hij zich in met zo`n ex- crimineel? Mooie reclame.. Betrouwbaar? Ook al niet. Hij heeft, al dan niet bedoeld, een volksgericht aangericht.
    "Gekken"uit Nederland zijn v.d. Sloot
    aan het stalken in Drachten, bij een flatgebouw waar hij, naar ze vermoeden, ondergedoken zit. Straks gaan ze iemand te lijf die helemaal Joran niet is. Ze willen bloed zien en zijn dus bloedgevaarlijk!
    Stalken is overigens strafbaar en niet te zuinig ook.
    Bang voor terroristen in Nederland? Wel, misschien nu terecht.. Masha danki( ontzettend bedankt) oproerkraaiers!

    Vr 29 feb 2008, 17:12 [reply]

    • jr

    Masha even bij deles blijven iedereen kan zijn leven beteren . En die ex crfimineel was al bij de politie geweest,,die ons moeten beschermen tegen dat gespuis als Joran maar die lieten afweten. En ik denk al heeft iemand zoveel op zijn kerfstok als telen of dealen nog geen moordenaar hoeft te zijn of hand boven het hoofd houden . Ik vind Peter top en het komt heus wel uit alleen ze zoeken op de verkeerde plek ik denk dat het in het bij gebouwtje op he tlandgoed van Pa is gebeurd

    Vr 29 feb 2008, 20:54 [reply]

    • Marjan

    Er zijn vreemd genoeg burgers die opeens grote fans zijn van ex criminelen.Joran is nog nooit officieel als crimineel bestempeld, door een rechter dan hè en niet door miljoenen nitwits die Nederland "rijk" is. Wel,Joran heeft z`n leven gebeterd en is nu ook een held... ja toch? Zo krom wordt er geredeneerd.Nog gekker vind ik het dat niemand zich over dat verdwenen meisje druk maakt. Die zijn ze gemakshalve vergeten. Nee, druk bezig met de verering van zogenaamde helden. Maar eens zal blijken dat dit allemaal gebakken lucht was.

    Vr 29 feb 2008, 21:20 [reply]

    • Masha danki

    Já, Joran heeft tijdens de rit met de grote ""held"onraad geroken, zoals iemand schrijft. Joran zei ook dat die cokesnuiver al bij zijn vrienden en kennissen in het casino achter zijn rug om had geinformeerd. Niet slim. Joran heeft misschien gedacht: ik pak die vent terug en als dit rare verhaal uitlekt dan weet ik dat die vent onbetrouwbaar is. Maar wie had gedacht dat die "boca grande"getekende ook nog afluisterapparatuur aan boord had?
    Het verhaal is z`n eigen leven gaan leiden. Joran had niet de bedoeling Natalees moeder te kwetsen. Dàt hebben Peter R. en die Patrick samen gedaan. Zij moest naar Nederland komen op bestelling van De Vries om haar met deze rottigheid te confronteren. Dusssss...Top hoor, die Peter, maar niet heus. Hij heeft die vrouw niets bespaard.

    Za 1 mrt 2008, 15:30 [reply]

    • Mi ta bon

    De broer van Patrick heeft een botenverhuurbedrijf op Aruba. Staat op internet bij zijn gegevens. Ook toevallig!

    Zo 2 mrt 2008, 21:56 [reply]

    • Masha danki

    Het lag al zo`n beetje in de lijn der verwachtingen.Patrick begint steeds meer door de mand te vallen. Waarom? Omdat het niet deugde wat hij deed/doet. Joran houdt `t al bijna drie jaar vol. Waarom? Eerlijk duurt `t langst. En omdat, behoudens wat leugens) tjes) om bestwil.... en ordinaire taal gebruiken en rare verhalen verzinnen, hij niets crimineels heeft gedaan, al dachten velen met leedvermaak van wel.
    De krant van morgen kunnen we nog niet lezen maar de zaak is nog in ontwikkeling. Het gepeupel wilde Barbertje al zien hangen voordat hij schuldig zou zijn gebleken.
    Wat mij betreft heeft nu al de Arubaanse televisie meer bereikt dan Peter R. de Vries, namelijk waarschijnlijk al bijna de ware dader te hebben ontmaskerd. De waarheid komt boven, nog even geduld.
    Hulde aan de Arubaanse televisie: het is niemand gelukt tot dusver, ook de FBI niet! `t Is maar een weet.

    Vr 7 mrt 2008, 14:39 [reply]

    • Masha danki

    Bij de les blijven volgens enen jr. Nou, dat kan hij beter zelf doen. "Elke crimineel kan z`n leven beteren" zegt deze. Tja, wat hebben we gelezen? Patrick heeft de reporter van de Arubaanse televisie met de dood bedreigd... Over leven beteren gesproken. Voortaan maar je mond houden jr.inplaats van zulke "helden"te vereren.

    Vr 7 mrt 2008, 14:43 [reply]

    • Boek

    De weg kwijt? Behoorlijk! Achteraf bezien wellicht zeer foute boel om met "Scarface" "in zee"te gaan. Die gozer gaat op de loop met van alles. Nu was het zijn idee allemaal met die microfoontjes enzo. Hij eist alle eer op. "The winner takes it all".. Moet zonodig ook een boek uitbrengen wat de Nederlandse primeur krijgt. Eerder zou dat in de States zijn, maar die willen kennelijk niet meer ( hij mocht daar ook al niet binnenkomen).
    Van mij mag P.R. de Vries dit boek ook meteen maar in de zee kieperen.
    Scarface wilde Aruba "helpen". hebben we gezien. Door reporter met de dood te bedreigen? Als we nog meer van die vaderlandse "helden" krijgen vrees ik het ergste

    Ma 10 mrt 2008, 18:58 [reply]

    • standbeeld

    Ze moeten een standbeeld maken voor Peter R. de Vriesss.. ?? Je kunt net zo goed Peter zelf opzetten. Ik bedoel op een sokkel zetten.

    Wo 16 apr 2008, 16:53 [reply]

    • Lian

    Peter is de weg altijd al kwijt geweest. In al zijn verhalen blaast hij dingen heel erg op, stuurt er naar dat iemand het heeft gedaan, maar vaak komt hij niet met echte harde bewijzen. Hij benadert mensen die niet goed genoeg weten hoe het binnen de mediawereld werkt en maakt daar misbruik van door teksten te knippen en te plakken, waardoor het lijkt dat bepaalde antwoorden zijn gegeven. En op deze manier wijst hij naar bepaalde schuldigen, maar kan hij het nooit echt hard maken met feiten. Hij heeft eht weer neit geflikt, alleen maar grootspraak

    Ma 28 apr 2008, 09:41 [reply]

    • Masha

    Het is een tijdje stil rond de zaak. Ik vermoed dat men op Aruba nog ijverig bezig is met zaken na te trekken. Peter R. heeft roet in `t eten gegooid door die zaak weer aanhangig te maken met....gebakken lucht ja! "Bloedstollend" etc. Dit woordgebruik zegt op zich al genoeg. Wie gaat er nu over lijken?
    Hij heeft Joran het leven zuur gemaakt en dat zal hem ooit gaan bezuren.

    Ma 28 apr 2008, 10:37 [reply]

  • Vakantieman waar ben je dan!?

    Wie is nu eigenlijk Kees Spek?
    Of Kees van der Spek!

    Dat is Bastiaan Bouman
    Al hoeveel jaar lang ........

    Di 10 jun 2008, 21:33 [reply]

  • http://www.zorpia.com/echostar7

    Di 10 jun 2008, 21:49 [reply]

  • bloemenman

    Di 10 jun 2008, 21:50 [reply]

    • Kojboj

    Komkommertijd komt eraan!

    Di 10 jun 2008, 22:15 [reply]

  • Zolang er nog personen zijn die zich bekommeren op evt. rechterlijke dwalingen vind ik het ok dat ze er ook commercieel beter van worden. Voor niets gaat tenslotte de zon op. www.zoekjelastminute.nl

    Wo 25 jun 2008, 08:36 [reply]

  • Frank Stam,
    Ik heb een kadoo tje voor je!!!!!!

    Pucwa baya selu

    Do 26 jun 2008, 12:06 [reply]

  • Wel Klasse werk Peter!

    Hoe krijg je het voor elkaar . !

    Do 3 jul 2008, 16:38 [reply]

    • Gerrit

    Joran, waar ben je nu? Na al die tijd is er geen enkel goed verhaal over wat daar nu gebeurd is! En in Thailand kwam je ook niet echt sterk over! Laat weer eens wat van je horen! Peter R. heeft inderdaad zo zijn eigen belangen, maar ik heb nergens overtuigend van je kunnen horeb dat je niets met de verdwijning van Natalee te maken had!

    Zo 8 mrt 2009, 21:44 [reply]

    • Steven

    waar blijft de beloofde oplossing? die weet cocapeter niet.we dachten een oplossing te krijgen maar we kregen het zoveelste verhaal.En hoe kwam dit tot stand? burgerinfiltratie,verborgen camera's,urenlange autoritten en drugsgebruik.Achteraf praten is gemakkelijk.Daar gaat het hier niet om.Waar het wel om gaat is dat bezinning nodig is op het mediageweld dat losbarstte nadat een programmamaker de oplossing van een verdwenen meisje aankondigde maar zich niet aan die belofte hield.In de met lovesongs stijf van de reclame staande uitzending hoorden we Joran een warrig verhaal vertellen.Hij had een lekkere "kleine" bij zich-een uitdrukking voor cocaine.Een labiel kind van op dat moment 17 jaar wat telkens een grote stick met wiet/hasj in zijn mick geduwd krijgt van een zgn grote gangster.Het was schrijnend te moeten zien hoe Joran zich te buiten ging wat hij met Natalee op het strand zou hebben gedaan(wie weet of dit wel waar is?) waardoor het meisje wat zich niet meer kan verweren,voor de hele wereld als ordinaire del word weggezet.Een feit dat verder geen enkele nieuws of bewijswaarde heeft.Daarmee heeft de vries aangetoond geen greintje maar dan ook geen greintje fatsoen in zijn lijf te hebben.En dan nog samen met die moeder naar de beelden kijken en krokodillentranen huilen grenst aan een totaal gebrek aan beschaving en fatsoen.Ook opmerkelijk is het feit dat niemand zich schijnt op te winden over de dubbele moraal die p d vries erop na houd.Zijn beste vrienden waren de heineken ontvoerders,met name Cor van Hout en Willem Holleeder.Opmerkelijk dat zij nooit in zijn programma voortkwamen.Cor van Hout met al zijn hoerenramen in Alkmaar en vrouwenhandel,Joran weggzetten als pooier terwijl je eigen vriend de grootste van Nederland was hoe erg word het sbs publiek besodemieterd? Holleeder word verdacht van 20 moorden.Gaat de vries op onderzoek uit? voor wie op deze manier een boterham met bloederig rosbief wil verdienen is er nog stof te over....

    Di 10 aug 2010, 01:55 [reply]

    • Jaap

    Ik ben Peter R. de Vries zo wie zo zat. Slecht programma ,Ouwe koeien uit de sloot halen. Misschien binnenkort een aflevering over wie de echte moordenaar van Bonifatius was.

    Vr 29 okt 2010, 18:43 [reply]

    • Rosa

    Dat Natalee maar mag rusten in vrede,veel en veel te jong doodgegaan.
    Welke schoolleiding stuurt een groep jongeren alleen naar het Casino?
    De Waarheid komt uiteindelijk aan het licht.

    Za 30 okt 2010, 13:00 [reply]

    • Pybe de Vries

    Geen idee of -ie de weg kwijt is. Zie wel veel reacties waaruit blijkt dat de reflectant taalkundig de weg kwijt is. Peter is wél zijn snor kwijt, zoveel is zeker!

    Vr 10 dec 2010, 15:38 [reply]

    • beefreddy

    Wat een A-relaxed gedoe hier met al die reclames!

    "...Natuurlijk Peter R. de Vries doet fantastisch werk."
    Wat is daar zo natuurlijk aan? Ik vind de Vries eerder een sensatie journalist die ten gunste van de kijkcijfers feiten verdraait. Hij ontlokt reacties bij de verdachten en vervolgens laat hij daar zijn vooroordeel op los. Heel middeleeuws allemaal.

    Di 28 dec 2010, 13:00 [reply]

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Headlines

© 2004-2011 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap