#RTfun: Kans op 10x het Handboek Crossmediale journalistiek en redactie

Vorig artikel Volgend artikel
#RTfun: Kans op 10x het Handboek Crossmediale journalistiek en redactie

Van pen en kladblok naar camera en laptop. Wie als moderne journalist of redacteur wil slagen, koppelt een ouderwetse passie om goed en helder te informeren aan een actuele kennis van technische hulpmiddelen. Het Handboek Crossmediale journalistiek en redactie helpt hedendaagse publicisten te bepalen hoe ze de kracht van het web kunnen gebruiken om de juiste doelgroep te bereiken met de juiste middelen. Daarom is er in de 24 hoofdstukken van dit uitgebreide boek aandacht voor uiteenlopende redactievaardigheden zoals: Succesvol schrijven voor het web; Zoekmachineoptimalisatie van redactionele teksten; Optimale interactie met de achterban; Het maken van goede foto's, geslaagde infographics en bruikbare audio-opnames; De principes van cinematografie en de benodigdheden voor een aantrekkelijk webfilmpje.

Via een ReTweet actie mogen we in samenwerking met uitgeverij @Vanduurenmedia 10 exemplaren weggeven. Daar hoef je niet veel voor te doen. Om in aanmerking te komen voor een van de boeken, moet je de tweet die wij vandaag om 12:00 uur live zetten via @dutchcowboys alleen maar te retweeten. Daar heb je tot 14:00 uur de tijd voor. Kort daarna zullen de 10 winnaars bekend gemaakt worden.

De winnaars van de actie zijn:

@dorothyvrielink
@ditismarleen
@basklomp92
@erikvanrosmalen
@muldersandra
@claudiavantunen
@marnixx
@stieve
@WallyKeyzer
@StefanvdM

Congratz all!!
Wij zullen via DM contact met jullie opnemen voor de verdere afhandeling.

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies