Pickwick Afternoon Spirit

Vorig artikel Volgend artikel
1107374109pickwick

Om Pickwick afternoonspirit op een interactieve en entertainende manier onder de aandacht te brengen, ontwikkelden Framfab en .bone een game en on-line reclamecampagne als onderdeel van de multi media campagne rondom de kruidenthee-soort. De game borduurt voort op het thema uit de tv-commercial (ontwikkeld door FHV/BBDO), waarin uitgebluste studenten centraal staan. De game die Opfrisser heet, daagt bezoekers uit om de studenten scherp te houden door ze continue van voldoende Pickwick Afternoon Spirit te voorzien.

Het komt erop neer dat je met behulp van de muis ze van een nieuwe kop thee moet voorzien. Lukt dat niet en mors je dan haal je geen punten. Met het spel vallen prijzen te winnen waaronder een thee(zit)zak en een theeshirt en het spel kan worden doorgestuurd. Het ‘send a friend’-principe zorgt verder voor een viraal effect. (lees het hele bericht op emerce)

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies