(Drie Dwaze Dagen) Hier MOET je zijn

Vorig artikel Volgend artikel
(Drie Dwaze Dagen) Hier MOET je zijn

Wanneer de bladeren van de bomen beginnen te vallen en de pepernoten voor het eerst weer verkocht worden in de supermarkt, weten we dat de drie belangrijkste dagen voor de koopjesjagers weer in de lucht hangen. Vandaag op 1 oktober 2009 gingen de Drie Dwaze Dagen van Neerlands grootste warenhuis De Bijenkorf weer met veel bombarie van start.

Niemand minder dan (Topper) Jeroen van der Boom opende het festijn in Amsterdam met het speciaal door hem geschreven lied ‘Hier moet je zijn’. Hoewel ik hem spannender had verwacht dan het nummer van Gordon (Drie Dwaze Dagen) van vorig jaar, weet ik zeker dat het niet ten koste zal gaan van het succes van de Drie Dwaze Dagen. In Amsterdam is aan de massa mensen bij de ingang te zien dat de recessie het grote gros van winkelend Nederland niet tegenhoudt om op koopjesjacht te gaan.

Het assortiment omvat ruim 2,5 miljoen speciaal ingekochte artikelen. Merken als Diesel, Missoni, Mart Visser, Smeg, Canon, Apple, Nintendo, en Kitchen Aid passeren de revue.  Bijzonder dit jaar is dat een groot deel van de artikelen ook online te koop is. Klanten kunnen tijdens de Drie Dwaze Dagen direct vanaf de ‘shoppinglist’ een bestelling plaatsen op deBijenkorf.nl. De website met de Drie Dwaze Dagen-artikelen is al door ruim een half miljoen bezoekers bezocht.

En omdat het zo vroeg in de ochtend was (ja, ik stond om half 8 al klaar met mijn camera) stond er een ontbijt klaar voor de vroege shoppers. Hierdoor werd het ‘Hier moet je zijn’ gehalte nog groter!

Leroy Aznam

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies