Skipr nieuw crossmediaal platform

Vorig artikel Volgend artikel
Skipr nieuw crossmediaal platform

Woensdag 10 december is het nieuwe crossmediale communicatieplatform Skipr gelanceerd. Tijdens een anderhalf uur durende show in De Orangerie te 's-Hertogenbosch heeft de initiatiefnemer beslissers in de Nederlandse gezondheidszorg geprikkelt met gewaagde stellingen, pittige interviews en een interactieve discussie. Daarmee is voor de 150 aanwezigen duidelijk dat met Skipr het medialandschap voor bestuurders en toezichthouders voorgoed zal veranderen.

Skipr is een crossmediaal communicatieplatform en bestaat uit:
* 10 keer per jaar een gratis magazine dat door de ogen van de beslisser in de zorg het vak bekijkt.
* elke werkdag om 08.00 uur Skipr daily, een persoonlijke e-mailnieuwsbrief met het laatste nieuws die steeds weer een voorsprong geeft.
* iedere vrijdag Skipr weekly, een samenvatting van het nieuws van de week en pittig redactioneel commentaar.
* een site waarop de 'buzz' de gebruiker up-to-date houdt over talloze thema's.
* een online community die een breed, professioneel netwerk ontsluit.
* een exclusieve business club met internationaal elan.
* web-tv talkshows en een reeks televisieprogramma's op RTL7.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies