Wat je vind, breng(t) je naar de politie

Vorig artikel Volgend artikel

Evenals de maatschappij in z'n geheel, vegrijst ook het personeelsbestand van de politie, en da's natuurlijk een probleem want ook de komende jaren willen wij ons nog veilig voelen op straat. Er moeten dus jongeren gevonden worden die een baan bij de politie (willen) overwegen. Jonge mensen met een goed gevoel voor rechtvaardigheid. Nu heeft het Zwolse reclamebureau NU deze week een actie georganiseerd ter promotie van de landelijke Politiedag 2008 die, hoewel offline, volgens mij zeker het vermelden waard is.

Om met deze jongeren in contact te komen, verspreidt de politie namelijk de komende weken door heel Nederland honderden portemonnees. In de portemonnees bevindt zich een kaartje met een unieke code. Door een gevonden portemonnee (virtueel via de website www.politiedag.nl) terug te bezorgen, maakt men kans op mooie prijzen. Een heuze guerilla-actie dus, van de politie. Leuk idee!

Meer content

Martijn Ros

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies