Nickelodeon lanceert nieuwe Anubis game ism Rabobank

Vorig artikel Volgend artikel
Nickelodeon lanceert nieuwe Anubis game ism Rabobank

Een spannend moment bij MTV Networks vandaag want éindelijk ging dan de nieuwe Huis Anubis game live. Voor de niet papa's en mama's of kids onder ons: Huis Anubis is een ontzettend populaire Nederlandse avonturenserie van TV Zender Nickelodeon en Studio 100, met name geliefd bij kids tussen de 8-13 jaar.

Het is alweer de vijfde editie van de game, die elk jaar weer zo succesvol is dat het met enige regelmaat de servers plat trekt. Om 18.00 vanavond hadden we inmiddels al 3.000 actieve gamers, zonder dat de TV-promo's überhaupt al lopen. Huis Anubis kent een actieve fanbase in de diverse fora op internet, dus de meeste kids hebben al dagen zitten aftellen tot ze vandaag eindelijk aan de slag konden.

Opnieuw wordt de game dit jaar gesponsord door de Rabobank. In het spel kunnen de kinderen (Rabo)Munten verzamelen, en moeten ze een mysterie oplossen dat losstaat van de TV serie en speciaal voor het spel geschreven werd. Een uitgebreide analyse van het spel door Engagement Manager Kids bij Nickelodoen Eline Kwantes, kun je nu lezen op DutchCowgirls.nl.

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies