Media26.06.2008

Green2.nl – Eerste groene glossy online


green2-nl-eerste-groene-glossy-online.jpg
green2-nl-eerste-groene-glossy-online.jpg

Op dinsdag 24 juni is Green.2 van uitgever Gijrath Media Groep gelanceerd. Dit nieuwe lifestyle blad informeert elke twee maanden over groene trends & ontwikkelingen, duurzame vakanties, hippe mode en bewust ondernemen en laat daarmee zien hoe bereikbaar en sexy milieubewust leven is. LBi Lost Boys is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Green2.nl, de online extensie van het merk.

Groen leven is de huidige norm én de nieuwe levensstijl. Daar hoort een blad bij: Green.2 – inspiration for our future. Uiteraard op milieuvriendelijk papier. Green.2 vertegen-woordigt een nieuwe standaard, groen is helemaal van nu en voor iedereen. Green.2 besteedt op stijlvolle en doordachte wijze aandacht aan milieu en maatschappelijke betrokkenheid zonder het opgeheven vingertje. Het is een eigentijds en positief blad vol groene lifestyle en inspiratie. Voor hem en haar. Voor vandaag en morgen.

Ik ben erg onder de indruk van de snelheid waarmee Lost Boys dit heeft waargemaakt. Het was een ware commando actie. Onze crossmediale ambities zijn nu ook meteen duidelijk.” Aldus Yves Gijrath.

LBi Lost Boys ontwikkelde in slechts 2 weken de online variant van het merk. Green2.nl behandelt dezelfde thema’s als het magazine, maar gaat verder door optimaal gebruik te maken van de online mogelijkheden. Een eigen online redactie zorgt voor dagelijks nieuwe artikelen, feature stories en video’s. Verder is er de mogelijkheid om artikelen te raten en om te reageren.