Media15.05.2008

Hallo Academie scoort drie keer bij D&AD Student Awards


hallo-academie-scoort-drie-keer-bij-d-ad.jpg
hallo-academie-scoort-drie-keer-bij-d-ad.jpg

Zes studenten van HalloC academie http://www.halloacademie.nl/ voor toegepaste creativiteit wonnen bij de D&AD Global Student Awards 2008 http://www.dandad.org/

Mauro Forcolin is in de race voor een 3e, 2e of 1e prijs met zijn viral voor Nando’s. Remy Kurpershoek en Robin Kranenborg wonnen een Honourable Mention met een website voor Nando’s waar spicy gedate kan worden en Seema Sharma, Nina Aaldering en Melissa Lissone
wonnen ook een Honourable Mention met het door hen verspreidde MTV Virus.
Het werk zal in september 2008 worden gepubliceerd in de D&AD Student
Annual.

De Global Student Awards zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen van de
D&AD, UK. Studenten van over de hele wereld nemen er aan deel. Er wordt geen
bestaand werk beoordeeld. De kandidaten hebben uit negen reclame briefings
en drie open briefings een opdracht gekozen en hiervoor een concept
ontwikkeld. Het ingezonden werk wordt beoordeeld door een jury bestaande uit
creatieve directeuren van toonaangevende bureaus en de participerende
opdrachtgevers. HalloC heeft de D&AD opdrachten voor de vijfde keer
opgenomen in het studieprogramma. Tijdens de Global Student Awards Ceremony
& Dinner op 26 juni 2008 in Londen, zal bekend worden of er een Student
Yellow Pencil of een Commendation gewonnen is.