J-Column: Tien Dingen Die Ik Heb Geleerd Van Asura’s Wrath

Vorig artikel Volgend artikel
J-Column: Tien Dingen Die Ik Heb Geleerd Van Asura’s Wrath

Asurah’s Wrath is een hoop dingen. Cool om te spelen, verwarrend, onoverzichtelijk, episch, een duimenbreker, een epileptische aanvalopwekker, een meeslepend epos, een adrenaline- en hartslagverhoger. Kortom ik heb best wel genoten. Hieronder de tien dingen die mij bij zijn gebleven van deze game trip.

10 On rail-actie wordt te weinig gebruikt in games.

9 Quick Time Events daarentegen weer te veel.

8 De helden uit Asura’s Wrath kunnen wel wat anti-rimpelcrème gebruiken.

7 Het hebben van zes extra armen kan best wel handig zijn.

6 Zo kun je bijvoorbeeld een ruimteschip veel beter verslaan met veertien vuisten.

5 Ik heb een fetisj voor Boeddha-achtige beelden met plasma-geweren.

4 Klassieke muziek maakt ieder episch gevecht nog meer episch.

3 Schreeuwen tijdens een conflict is cooler dan praten.

2 Zwaarden die van de ene kant van de aarde de andere doorboren worden gebruikt door mannen met een kleine piemel complex.

1 Het wisselen van hoofdpersonen midden in een game is dodelijk.

Jeroen van Trierum

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies