De 5 EK filmpjes met deze week de meeste buzz

Vorig artikel Volgend artikel
De 5 EK filmpjes met deze week de meeste buzz

De geluksvogeltjes campagne van C1000 is de meest besproken EK-actie op sociale media van de afgelopen week. Dat blijkt uit een analyse, uitgevoerd door reclameblog Verse Reclame en PR-Bureau Coopr. De hoogste nieuwe binnenkomer is de Gijpvogel van Kruidvat. Opvallend is het extreem neutrale sentiment rondom deze campagne van met René van der Gijp als één van de stamgasten. Albert Heijn staat op drie in de ranglijst, mede door de grap met de dildy's die behoorlijk viraal ging.

De EK-campagne van Grolsch zakt iets in de peilingen, maar houdt in absolute zin dezelfde hoeveelheid buzz. Van de consumenten die spreken over de commercial of het koelkrat, is veruit de meerderheid positief. Grolsch blijft hiermee het merk met veruit het meest positieve sentiment. Nummer 5 deze week is nieuwkomer Plus, die net als in 2010 de Juichbandjes-actie voert.

C1000 EK Geluksvogeltjes Videoclip

De Gijpvogel - Gijp die cup! (Feat Rene van der Gijp)

Het EK bij Albert Heijn

Grolsch EK Commercial 2012 - Wilhelmus met beugels!

Gratis PLUS EK Juichbandjes

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies