Bavaria Babes wereldwijd besproken

Vorig artikel Volgend artikel
Bavaria Babes wereldwijd besproken

Wekelijks onderzoeken Trefpunt en SocialMedia8 met de Fan Buzz Radar welke merken tijdens dit WK het meest aanwezig zijn in het social media landschap van Nederland.

De afgelopen week was er één onderwerp dat er significant uitsprong: de FIFA strafzaak rondom de Bavaria jurkjes:


* Bijna 48% van de buzz is Bavaria en DutchDress gerelateerd.
* Behalve in Nederland is het onderwerp -en met name de reactie van de FIFA-wereldwijd een hot topic in het social media landschap.
* Albert Heijn en Heineken zakken behoorlijk weg (en worden negatiever beoordeeld).

De social media top 3 van week 24 in de WK Fan Buzz Radar:

1. Bavaria (buzz aandeel 47,68%)
2. Heineken (buzz aandeel 5,73%)
3. Albert Heijn (buzz aandeel 3,24%)

Het zal niemand verbazen. De actie van Bavaria en vooral de reactie van de FIFA zorgden voor een stortvloed aan buzz. De verwachting is echter dat na de schikking tussen de brouwer en FIFA deze week, er snel minder buzz zal komen. We zijn benieuwd welk topic in dit 'gat' zal springen.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies