Online06.05.2010

De langste ‘goal celebration’ ooit


de-langste-goal-celebration-ooit.jpg
de-langste-goal-celebration-ooit.jpg

Coca-Cola viert de countdown tot het WK 2010 in Zuid-Afrika door voetbalfans wereldwijd aan te moedigen om deel te nemen aan de langste online ‘goal celebration‘ ooit. Supporters worden uitgenodigd om hun vreugde over de gemaakte goals te filmen en op een speciale Youtube-site te plaatsen. Alle clips zullen worden bewerkt tot een permanente ‘loop’ om zo een doorlopend vreugdefeest te creëren dat op Youtube.com/coca-cola te zien zal zijn tot het einde van 2010.

’The Longest Celebration’ is een uitdagende poging om fans over de hele wereld online met elkaar te verbinden om het Zuid-Afrikaanse ritme en de FIFA World CupTM 2010 te vieren, zelfs als ze niet in het stadion zitten.

Voetbalfans worden uitgenodigd hun vrolijkste, grappigste en meest Afrikaanse vreugde-uiting te plaatsen op de website. In aanloop naar de FIFA World Cup zullen er nog meer categorieën bijkomen. Het ‘Longest Celebration YouTube kanaal’ is geactiveerd in meer dan 100 landen.

Verder lezen over Buzz

​Disruptie: opboksen tegen de status quo

Deze blogpost is geschreven voor Veronique d’Hooghe, sinds 2000 werkzaam bij omnichannel bureau Oxyma. Meer weten? Kom naar de sessie Unlocking customer value bij NS in Beurs van Berlage 1 juni. Verdere sessie-in...

Marketing10.05.2017

​Disruptie: opboksen tegen de status quo

Niet Mattie en Wietze, maar Domien is de meest besproken radio-dj

Heel radioland staat op zijn kop: Mattie en Wietze zijn uit elkaar. Ze zouden samen de overstap van Qmusic naar Sky Radio maken, maar Mattie blijft gewoon bij Qmusic. En Wietze? Die voelt zich verraden. En dus bemoeit he...

Social Media09.05.2017

Niet Mattie en Wietze, maar Domien is de meest besproken radio-dj

De DC Daily van 8 februari 2016

In de DC Daily vind je leuke, nieuwe, opvallende, interessante en niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van vandaag, 8 februari 2016.

Nieuws08.02.2016

De DC Daily van 8 februari 2016

Buzzfeed, meer dan LOLCATS en andere rare lijstjes #SXSW

Met meer dan 200 miljoen unieke bezoekers per maand is Buzzfeed een van de grootste en meest succesvolle contentplatforms ter wereld. Ter illustratie van dit - in meerdere opzichten - waanzinnige platform, hierbij drie...

Online19.03.2015

Buzzfeed, meer dan LOLCATS en andere rare lijstjes #SXSW

​De (zogenaamde) stemfie-trend: wie tweet wat?

Het was tijdens de gemeenteraadsverkiezigen 2014 een enorme trend: de stemfie. Zoals je vast nog wel weet is de stemfie een selfie die in het stemhokje is gemaakt. Half Nederland leek massaal in de weer te zijn met ste...

Social Media16.03.2015

​De (zogenaamde) stemfie-trend: wie tweet wat?

Buzzfeed heeft meer bezoek van Pinterest dan van Twitter

Buzzfeed is een van de snelst groeiendemediabedrijven ooit, met een maandelijks publiek van 150 miljoen en dat loopt nog steeds op, met name dankzij het ongeëvenaarde inzicht van wat mensen willen lezen of delenop Faceb...

Online21.07.2014

Buzzfeed heeft meer bezoek van Pinterest dan van Twitter

Jongeren opgeroepen online crap te maken en delen #makecrap

Van catbearding tot mamming, van twogging tot dog-shaming: grappige online foto’s en filmpjes zijn superpopulair en groeien dikwijls uit tot echte rages. Uit onderzoek in opdracht van Hi blijkt dat de helft van de Ne...

Online02.12.2013

Jongeren opgeroepen online crap te maken en delen #makecrap

De ultimate Halloween Prank

Het is vandaag 31 oktober.  Het zal dan ook aan weinig mensen ontgaan dat het vandaag Halloween is! Het is dé dag om mensen aan het schrikken te maken, dé dag om je baas met kop koffie en al tegen het plafond aan te l...

Online31.10.2013

De ultimate Halloween Prank

Verder lezen over Coca-Cola

The Undrinkable Can een blikje Cola wat je niet kunt opdrinken

Zou jij een blikje Coca-Cola kopen wat je niet kunt opdrinken en dan ook nog eens voor een bedrag van meer dan 100 dollar. Rare vraag, raar idee, of toch niet want wat is er precies aan de hand in het Mexicaanse Chiapas?...

Coffee corner08.02.2024

The Undrinkable Can een blikje Cola wat je niet kunt opdrinken

Coca Cola maakt op bijzondere wijze entree in metaverse

Coca-Cola heeft vanaf nu een Byte. Geen bite, maar een Byte. Het colamerk komt namelijk met een frisdrank die in eerste instantie in het metaverse beschikbaar is, waarna het over een paar weken de oversteek maakt naar de...

Metaverse05.04.2022

Coca Cola maakt op bijzondere wijze entree in metaverse

Cola met een Byte?
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Coca-Cola: hoe zit het nou met dat geheime ingrediënt?

Op deze dag in 1892 gebeurde er iets groots voor Coca Cola. Het begon weliswaar in 1885 met de uitvinding van cola, maar het werd pas echt een bedrijf in 1892. It Atlanta, Georgia werd The Coca-Cola Company een feit. In...

Nieuws29.01.2021

​Coca-Cola: hoe zit het nou met dat geheime ingrediënt?

Coca-Cola introduceert fles gemaakt van oceaanplastic

Coca-Cola heeft een eerste fles geïntroduceerd die deels van plastic uit oceanen en zeeën is gemaakt. Het gaat om een prototype van een plastic fles, waarvan het materiaal grotendeels vervaardigd is uit ingezameld en g...

Nieuws08.10.2019

Coca-Cola introduceert fles gemaakt van oceaanplastic

Niet recyclen? Dan hoef je ook geen Coca-Cola te drinken!

Coca Cola lanceert haar zomercampagne met een bijzondere boodschap: "Don’t buy Coca-Cola if you don’t help us recycle". Met de campagne hoopt Coca-Cola consumenten bewust te maken van de noodzaak om te recyclen en...

Marketing06.06.2019

Niet recyclen? Dan hoef je ook geen Coca-Cola te drinken!

Coco-Cola realiseert de hoogste mediawaarde

De mediawaarde van van een merk is het resultaat van alle aandacht die een merk krijgt, zowel betaald als onbetaald: paid, owned en earned media bij elkaar. Van de top 20 foodmerken in Nederland genereert Coca-Cola de ho...

Marketing13.07.2017

Coco-Cola realiseert de hoogste mediawaarde

van de top 20 foodmerken
Coca-Cola en Coca-Cola Zero koken: je schrikt van het resultaat

Op Facebook kwam dit filmpje voorbij en daar heb ik toch wel even met open mond naar zitten kijken. Misschien is het voor jou oud nieuws, ik zie het voor het eerst. In twee verschillende pannetjes worden blikjes Coca-Col...

Coffee corner07.03.2017

Coca-Cola en Coca-Cola Zero koken: je schrikt van het resultaat

Verder lezen over Voetbal

De eerste voetbalwedstrijd die je in VR kunt kijken: PSV – AZ

In Nederland is nu voor het eerst een voetbalwedstrijd te zien in virtual reality. Het gaat dus niet om een virtuele voetbalwedstrijd: het is een echte wedstrijd tussen twee topteams, namelijk AZ en PSV die ook in VR wor...

Technology03.04.2024

De eerste voetbalwedstrijd die je in VR kunt kijken: PSV – AZ

Formule 1 gaat verhuizen: maar niet definitief

Het gonst van de geruchten over de uitzendrechten van de Formule 1: er wordt gezegd dat die eer straks aan Ziggo is, maar dat is nog niet definitief. Wel is er een kleine verhuizing: de Formule 1-uitzendingen zijn straks...

Entertainment02.04.2024

Formule 1 gaat verhuizen: maar niet definitief

Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

Vandaag is er een nieuwe (video)podcast beschikbaar gekomen waarin voormalig bondscoach Louis van Gaal voor het eerst in lange tijd een interview geeft. Van Gaal gaat voor de Podcast-serie Lichtpuntjes (van SIRE) in ges...

Video19.02.2024

Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

Real Madrid en HP kondigen nieuwe samenwerking aan

Real Madrid Club de Fútbol, ook bekend als de Koninklijke of Los Blancos, heeft vandaag tijdens een gezamenlijke ondertekeningsceremonie in Ciudad Real Madrid, het trainingscomplex van de Madrilenen, een wereldwijde tec...

Marketing02.02.2024

Real Madrid en HP kondigen nieuwe samenwerking aan

Cody Gakpo in driedelige docuserie op Viaplay

Viaplay kondigde deze week met trots een nieuwe driedelige documentaire ‘Cody Gakpo Psalm 20:4’ aan over de opkomst van de Nederlandse voetballer Cody Gakpo. Kijkers kunnen Cody's reis volgen van de PSV-jaren in de E...

Entertainment23.11.2023

Cody Gakpo in driedelige docuserie op Viaplay

Na Verstappen en Haaland
​KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie

De Eredivisie CV en DreamHack Sports Games maken bekend dat KPN zich ook de komende drie eDivisie-seizoenen als naming partner aan de gamingcompetitie verbindt. De voortzetting van dit partnership is vanaf het seizoen 20...

Gaming25.10.2023

​KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie

​De waarde van een voetballer? Clubs kunnen gewoon googelen

De een spreekt er schande van, de ander vindt het helemaal terecht: voetballers met een hoge prijskaart. De duurste voetballer ooit was Erling Haaland, die voor 245,1 miljoen euro naar Manchester City werd gehaald. Maar...

Online22.08.2023

​De waarde van een voetballer? Clubs kunnen gewoon googelen

Neymar opgehaald in Parijs met een 747

Dit weekend is de Braziliaanse voetbal superster, die enkele weken geleden zijn transfer naar het Saoedische Al Hilal bekendmaakte, naar zijn nieuwe club vertrokken. Nu is het al lang geen nieuws meer dat grote voetbalcl...

Entertainment21.08.2023

Neymar opgehaald in Parijs met een 747

Toestel vliegt met één passagier van Parijs naar Ryadh