Tetra Pak spreekt via karton

Vorig artikel Volgend artikel
Tetra Pak spreekt via karton

We zijn er ons niet bewust van hoe belangrijk karton is in ons dagelijks leven. We verhuizen met karton, we doen onze boodschappen in karton, we drinken uit karton, sommigen wonen zelfs in karton.

Verpakkingsfabrikant Tetra Pak is zonder twijfel de voorloper in het creatief omgaan met karton. Naast hippe samenwerkingen met EarthWater en ontwerper Daryl van Wouw, ontwerpt Tetra Pak ook zijn eigen verpakkingen.

Samen met reclamebureau INPUT ontwikkelde Tetra Pak een vernieuwende campagne met innovatieve beeldtaal. Er zijn zes verschillende advertenties ontwikkeld met real, authentic, original en good als uitgangspunten. Deze kunnen voor verschillende doelgroepen en media ingezet worden, van marketeer tot inkoper, productie-directeur tot manager MVO.

De serie heeft zowel een zakelijk als een menselijk gezicht en is daarom geschikt voor de B2B én, met een vertaalslag, de B2C-markt – wat vrij uniek is.

Het gevoel dat Tetra Pak creëert met deze campagne is het gevoel van nostalgie. Ondanks dit gevoel is de campagne ontwikkeld en geproduceerd met de nieuwste technieken en inzichten. Daarmee aansluitend op de voortdurende innovaties en vooruitstrevende projecten van Tetra Pak.

-718.jpg
-719.jpg
-720.jpg
Leroy Aznam

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies