Online12.05.2009

Wint Amersfoort ‘Mijn tent is Top’ ?


wint-amersfoort-mijn-tent-is-top.jpg
wint-amersfoort-mijn-tent-is-top.jpg

Het wordt spannend vanavond: Amersfoort staat in de finale van ‘Mijn Tent is Top’ met ‘De Pastinaeck’. De eigenaren Lie en Rianne hebben keihard gewerkt en de jury overtuigd dat Amersfoort een finale plaats waardig is. Zij doen er nu alles aan om te winnen en krijgen daarbij online hulp. Twee Amersfoortse ondernemers bekeken de spannende halve finale en hadden na afloop dezelfde gedachte. Deze strijd wordt gewonnen door de inzet van het internet.

“Ik zag ze de finale ingaan…” zegt Jan-Henk Bouman van Admium en dacht: “ze kunnen winnen door de inzet van een virale campagne op Hyves”. Johan Bolt van Bikkelhart dacht precies hetzelfde maar had een andere insteek: “We maken een Google Mashup waar stemmers zichzelf daadwerkelijk op de kaart (Google Maps) kunnen zetten. Bezoek krijgen we door het lokale Google netwerk af te kopen tot en met de finaledag.” De ondernemers hebben de koppen bij elkaar gestoken en van beide ideeën één campagne gemaakt met als resultaat www.toptentamersfoort.nl en www.de-pastinaeck.hyves.nl

 
Mijn Tent is Top is een programma van RTL waarin startende horeca ondernemers strijden om hun investeringskapitaal terug te verdienen. Een jury beoordeelt de deelnemers. Herman den Blijker is het gezicht van het programma en voorzitter van de jury. Het laatste woord is echter aan de kijker. De zaak met de meeste stemmen via SMS en telefoon wint de finale van de 2009 editie. De ontknoping is vanavond te zien op RTL4.

Stemmen op Amersfoort? SMS Amersfoort naar 3131.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

Verder lezen over Crossmedia

​Dit is wat Disney World zo bijzonder maakt!

Even een paar dagen helemaal ondergedompeld worden in de wondere wereld van Disney. Het is voor velen een bijzondere beleving. Herinneringen ophalen aan vroeger (als kind?), of nieuwe herinneringen maken (met kinderen?)....

Entertainment06.04.2024

​Dit is wat Disney World zo bijzonder maakt!

​5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn

Je ziet het wel eens op het NOS Journaal: heel willekeurige beelden van mensen die op straat lopen, of handen die tikken op een toetsenbord. Het zijn stockbeelden: beelden die vaker worden gebruikt en wat algemener zijn....

Marketing13.10.2023

​5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn

Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp

Wat slimmeriken die eerst bij Instagram werkten hebben eerder dit jaar de app Artifact gelanceerd: een mix tussen de krant/de media en social media. Het is in Nederland nog niet een app waar iedereen het over heeft, maar...

Media14.09.2023

Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen

Heb je een geweldig product gemaakt waar je volledig in gelooft, maar weet je niet goed hoe je het over de bühne kunt krijgen? Televisie, radio, social media, reclame op internetpagina’s, adverteren in (lokale) krante...

DC Business19.01.2023

Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen

​Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken

Het ontwerpbesluit voor het verbod op ongerichte online casino reclames voor hoog-risico kansspelen is gedeeld met de Raad van State. Deze is nauwkeurig doorgenomen door de adviesgever en inmiddels is er een reactie naar...

Online10.01.2023

​Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken

Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google

Google heeft een grote vinger in de pap als het gaat om het gevonden worden van berichtgeving vanuit de media. Het bepaalt met zijn algoritme welke media er bovenaan komen te staan en heeft daardoor grote invloed op de c...

Online13.09.2022

Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google

​8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie

Een van de grootste uitdagingen van MarCom professionals is om voortdurend met goede content te komen dat aanslaat bij het gewenste publiek. Van blogs tot nieuwsbrief teksten en marketing pagina's - ze moeten de juiste m...

Marketing16.06.2022

​8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie

Media monitoring inzetten voor optimaal inzicht over je merk