Stager komt met een "mobile first" ticketshop

Stager komt met een "mobile first" ticketshop

Vorig artikel Volgend artikel

Stager lanceert de eerste responsive ticketshop die volledig ontworpen is voor gebruik op mobiel en tablet. De stijging van online tickets verkopen met mobiele telefoons en tablets heeft het afgelopen jaar een enorme vlucht genomen. Inmiddels wordt bijna 50 procent van alle tickets gekocht via een mobiel apparaat. En Stager speelt in op deze trend.

In de nieuwe ticketshop van Stager kunnen bezoekers van evenementen op hun mobiel, terwijl ze in de rij staan voor een feest, concert of festival, in slechts vier stappen een ticket kopen en downloaden.

Naast vergroot gebruiksgemak voor de kaartkopers biedt Stager aan organisatoren veel mogelijkheden om hun concerten, voorstellingen, festivals en feesten te promoten en bij een groeiend publiek onder de aandacht te brengen. De nieuwe ticketshop kan onder andere worden gevuld met informatie over het evenement 'check nog even de teaser van het festival' en beschikt over tools om je evenement via online marketing campagnes tot een succes te maken.

Daarnaast vinden organisatoren het steeds belangrijker dat het kopen van tickets de opmaat is voor een bijzondere ervaring tijdens het evenement. Daar past geen onpersoonlijke webwinkel bij, maar een stijlvolle shop die qua look and feel aansluit bij de eigen identiteit. Stager maakt dit mogelijk en dat heeft al een aantal goede ticketshops opgeleverd.

- Debatcentrum Arminius
- Instituut voor Avantgardistische Recreatie WORM
-
Bioart Lab Mediamatic

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies