NIMA komt voor het eerst met: Marketing Day 2017

NIMA komt voor het eerst met: Marketing Day 2017

Vorig artikel Volgend artikel

Over een half jaar (20 juni 2017) organiseert NIMA voor het eerst NIMA Marketing Day. Een dag voor alle ruim 3.500 bij NIMA aangesloten professionals. Dit evenement zal plaats vinden in de Fabrique in Utrecht en wordt georganiseerd in samenwerking met BBP Media.

Marketing, communicatie en sales

Belangrijkste onderliggende thema is ‘persoonlijke ontwikkeling in marketing, communicatie en sales’, belicht in de breedste zin van het woord. Toegankelijkheid speelt daarbij een belangrijke rol. Dat geldt dus ook voor de virtuele omgeving en voor niet-leden.

Martin Huisman RM, voorzitter NIMA: ‘Samen met BBP Media als organiserende partij gaan we een superevent neerzetten, vóór het vak en dóór het vak.’ De introductie van het event ligt in lijn met de visie van NIMA om een open en dynamische vereniging te zijn waar ontwikkeling centraal staat en waar verbindingen worden gelegd tussen alle aangesloten professionals. ‘Als er één moment is waarop we alles uit de kast halen om te laten zien waar ‘midden in je vak’ voor staat, dan is het op de komende NIMA Marketing Day,’ aldus Huisman.

Het zal een event zijn voor alle professionals in het marketingvakgebied. En dus ook dé ontmoetingsplaats zijn voor alle vakgenoten en marketingbedrijven.

Langste dag

Er is gekozen voor een datum rond de langste dag, als iets om naar uit te zien vóór de grote vakantie-uittocht en aan het eind van het schooljaar. In circa 10 verticles van steeds 5 slots worden hoofdthema’s uitgewerkt die sterk aanhaken bij de actuele marketingpraktijk en waarbij relevantie voor de marketingprofessional en de markt centraal staat.

Te denken valt aan werken in multidisciplinaire marketingteams, next level storytelling, contentmarketing of marketing via social media. Maar ook grote bewegingen als new marketingmanagement en marketingtechnology krijgen ruim baan, evenals trends en topics op het terrein van persoonlijke ontwikkeling, zoals (marketing)education, loopbaan- en carrièreplanning en work-life-balance.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies