Hoe wordt u een datagedreven en klantgerichte organisatie?

Hoe wordt u een datagedreven en klantgerichte organisatie?

Vorig artikel Volgend artikel

Op donderdag 8 juni aanstaande, wordt in het SPANT in Bussum de Customer Success Clinic 2017 georganiseerd. Het thema van dit event luidt ‘The Evolution of Customer Experience’.

The evolution of Customer Experience

Op het event wordt meer kleur gegeven aan en inzicht gegeven in het begrip Customer Experience. Tijdens dit event wordt voorbij gegaan aan de hype en gaan we terug naar de essentie.

Customer Experience is de som van alle belevingen van een klant tijdens interacties met de organisatie zowel on- als offline. Tijdens de keynote zullen Microsoft, Adobe en DynamicsHUB dieper ingaan op hoe u als organisatie verder kunt gaat dan enkel de contactmomenten. Jay Ramsanjhal, voorzitter van DynamicsHUB vertelt: “In de keynote zetten we uiteen hoe organisaties door middel van data een klantgerichte organisatie kunnen worden. Hoe je het contact met de klant persoonlijk maakt. Het event ligt op het snijvlak van Customer Experience (CX) en data. Verschillende disciplines worden op het event bijeen gebracht om meer inzicht te geven in het thema Customer Experience.”.

Nieuwe partners Microsoft: Adobe en LinkedIn

Tijdens het event zijn er ook nieuwe samenwerkingspartners. Afgelopen jaar heeft Microsoft twee belangrijke partnerships gesloten, namelijk met Adobe Systems Software en LinkedIn.

Door deze strategische samenwerking tussen Microsoft en Adobe, maakt Adobe haar debuut op Customer Success Clinic. Met klanten zoals Philips, Bibliotheek.nl en Liberty Global laat Adobe zien hoe je een goed ontworpen, persoonlijke en consistente klantervaring kunt leveren die aansluit bij de wensen en verwachtingen van de klant, op ieder moment dat de klant in aanraking komt met het merk. Adobe Experience Cloud maakt hierbij gebruik van de machine learning en kunstmatige intelligentiemogelijkheden van Adobe Sensei. Tijdens het event kunnen de bezoekers kennismaken met de uitgebreide mogelijkheden van Adobe Experience Cloud.

Drie weken geleden kondigde Satya Nadella de integratie tussen Sales Navigator en Microsoft Dynamics 365 aan. Tijdens het event kunnen bezoekers kennismaken met LinkedIn als organisatie maar ook een verdieping maken in de mogelijkheden die LinkedIn biedt als platform en als medium.

Klantcases

Een essentieel onderdeel van het event zijn klantcases, onder andere distributeur en manufacturier Caldic, meubelleverancier Satelliet Meubelen en de Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) presenteren hoe zij zich hebben ontwikkeld tot data-gedreven en klantgerichte organisaties. Daarnaast is een rol weggelegd voor Microsoft, Adobe en LinkedIn om de organisatie te helpen bij deze transformatie. Tot slot wordt een verdieping gegeven over de rol en toegevoegde waarde van Microsoft Dynamics365 en Adobe Experience Cloud voor eindklanten van Microsoft, waarbij ook wordt gekeken naar de impact van de transitie van legacy oplossingen naar Dynamics365.

In totaal kunt u meer dan 20 sessies bijwonen op Customer Success Clinic. Hierbij komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:

• Customer Experience & CRM

• BI, Insights & Analytics

• IoT & datagedreven marketing

• Microsoft Dynamics 365

Het volledige programma is te vinden op de website van Customer Success Clinic.

DynamicsHUB, de community

DynamicsHUB is een onafhankelijke business community van Microsoft en richt zich op eindklanten. Een van de belangrijke thema’s binnen de community is Dynamics365, een verzameling intelligente cloud gebaseerde toepassingen op het gebied van ERP en CRM. Op Customer Success Clinic brengt de community het ecosysteem rondom eindklanten, partners en Microsoft bijeen. Sessies tijdens het event zijn van tactische en strategische aard. Naast bestaande klanten van Microsoft business software zijn ook organisaties die meer willen weten over de geavanceerde mogelijkheden van Microsoft software of in de samenwerking met Adobe en LinkedIn, van harte welkom.

Aanmelden

De entreeprijs voor Customer Success Clinic bedraagt €249,- per persoon, exclusief servicekosten en BTW. U kunt zich aanmelden voor het event via de website van Customer Success Clinic.

Het event wordt gesponsord door BusinessBase, Prodware, GreatCircle, KPMG Crimsonwing, SalesScreen, e-Con en Mprise. Strategische partners zijn Adobe en LinkedIn. Executive People en Dutch IT-channel zijn mediapartner van het event.

customer-success-clinic-dynamics-hub

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies