De jongste CEO van Nederland voor Social Embassy

De jongste CEO van Nederland voor Social Embassy

Vorig artikel Volgend artikel

Het Snaplabs-team van Social Embassy zal worden uitgebreid met de 14-jarige Max. Hij solliciteerde via Snapchat en kwam als winnaar uit de bus voor de functie van CEO. In deze functie zal hij het team en klanten uitdagen en adviseren bij de inzet van het booming jongerenplatform Snapchat. Het betreft een betaalde functie, volgens Max de beste bijbaan ever. Daarnaast installeert Snaplabs een Raad van Advies die bestaat uit jongeren.

Snaplabs ondersteunt merken zoals Coca-Cola, Footlocker en Bijenkorf bij de inzet van Snapchat.

Volwassenen begrijpen Snapchat vaak niet, het gevoel ontbreekt gewoon. Hoewel ons team bestaat uit specialisten die Snapchat ademen, willen ook wij uitgedaagd worden. Daarvoor moeten we gewoon met jongeren samenwerken.
- Steven Jongeneel, oprichter van Social Embassy
Als ik dénk dat er ergens iets misgaat, pak ik mijn camera. Mijn vrienden ontvangen daardoor vaak grappige Snaps. Mijn baantje als pizzabezorger heb ik maar opgezegd, daar heb ik natuurlijk geen tijd meer voor. Nu help ik mee met Snaps voor mooie merken. Ik zou eigenlijk naar de Haagse Hogeschool gaan, maar nu twijfel ik om gewoon nog 30 jaar bij Social Embassy te blijven.
- Max

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies