Maartje van Oeveren
Girls in MarTech: ‘Take the risk and jump!’
Uit een recent onderzoek van Microsoft, blijkt dat Nederlandse meisjes ten opzichte van andere Europese meisjes een jaar eerder afhaken op technische en wiskundige vaardigheden. Nederland doet het ook relatief slecht als...
Events25.03.2017
Girls in MarTech: ‘Take the risk and jump!’
Big data, the internet of things en de customer journey
De customer journey ziet er nu nog redelijk overzichtelijk uit. Een beetje zoals ons Amsterdamse metronetwerk, met verschillende ‘haltes’, waaronder apps, banners, mails en social media. Over een jaartje of twee, wan...
Online17.11.2015
Big data, the internet of things en de customer journey
Nieuwe generatie sociale netwerken meer privé
Terwijl veel mensen nog steeds streven naar honderden Facebook 'vrienden' en duizenden Twitter volgers, kiezen andere social media gebruikers voor kleinschalige netwerken. Deze social media gebruikers hebben meer behoeft...
Social Media10.04.2014
Nieuwe generatie sociale netwerken meer privé
Thought leadership verbeteren met content curation
Laten zien dat je een expert bent in je vakgebied en je doelgroep van relevante informatie voorzien, dat is wat je wil. Daarom zet je content marketing in voor je merk. Het is alleen wel heel veel werk om al die content...
Media05.03.2014
Thought leadership verbeteren met content curation
Lancering e-book Vananaloognaardigitaal.nu
Hoe kan het toch dat sommige ondernemers gigantische successen boeken in de digitale wereld terwijl anderen er aan onder door gaan? Deze week lanceerden Denis Doeland en Ger Hofstee tijdens de F5sessie bij pr-bureau L&DJ...
Marketing16.11.2013
Lancering e-book Vananaloognaardigitaal.nu
Van zolderkamer tot kamervragen en TEDtalk: de pr power van Maria Westerbos
Hoe krijg je de top 10 cosmeticafabrikanten zover dat ze hun producten aanpassen? En hoe krijg je een onderwerp op de agenda van de Tweede Kamer? Maria Westerbos kreeg het voor elkaar, binnen 6 maanden, door gebruik te m...
Media26.02.2013
Van zolderkamer tot kamervragen en TEDtalk: de pr power van Maria Westerbos
Ladies of change
Wat is het profiel van de ideale marketeer anno 2020? Een vrouw met kennis van IT! In de afgelopen tijd ontstonden er twee belangrijke ontwikkelingen die een grote impact hebben op het antwoord op deze vraag. Het gaat om...
Marketing15.01.2013
Ladies of change
Het summum van self publishing: je eigen boek uitgeven
Madelon Dik heeft vorige maand haar boek 'Groei doe-het-zelf' gelanceerd. Een werkboek om de zzp'er te helpen bij zijn zakelijke en persoonlijke groei. Het bijzondere is dat ze dit boek in eigen beheer heeft uitgegeven....
Media03.12.2012