Arjan van de Steeg
Internet ondernemer
Arjan is oprichter van Instagram Agency Filter en First, een bureau gespecialiseerd in influencer marketing.
Arjan is oprichter van Instagram Agency Filter en First, een bureau gespecialiseerd in influencer marketing.
Regisseur Chris Milk heeft bij het nieuwe nummer The Wilderness Downtown van Arcade Fire samen met Google een expirimentele interactieve videoclip gemaakt. In de videoclip wordt je onder andere meegenomen naar de buurt w...
In Israel organiseert Coca-Cola jaarlijks het drie-daagse festival Coca-Cola Village. Dit jaar werd het volledige event op Facebook gehost, waarmee het festival niet alleen offline maar ook online tot leven kwam. Door mi...
YouTube Play is een samenwerking tussen HP, Intel en het Guggenheim Museum in New York. In het project worden videokunstenaars uitgedaagd om hun allerbeste werk voor 31 juli in te zenden via youtube.com/play. Een jury va...
Met spanning zitten we allemaal te wachten op de iPad en helaas moeten we er in Nederland nog ietsje langer op wachten. Sommige adverteerders haken slim op het fenomeen in. Vaak zijn het flauwe spoofs, maar om deze van D...
Heineken wil zo vlak voor de uitreiking van de Gouden Loeki nog even de aandacht vestigen op hun genomineerde Walk In Fridge commercial. Dat is ze gelukt met een ludieke actie rondom de verpakking van de inloopkoelkast....
Vrijdag 18 december vindt voor de 15e keer de uitreiking van de Gouden Loeki plaats, de publieksprijs voor beste TV commercial. Behalve veel KPN en Albert Heijn geweld, valt dit jaar vooral de nominatie van zowel Heineke...
Sinds vorige week donderdag rijdt de nieuwe Polo door Nederland en kan iedereen hem aanhouden om een proefrit te maken. Degene die de meeste kilometers maakt, maakt in de finale kans op de Polo. Eindelijk weer eens een i...
Eerder riep Ikea haar bezoekers op om op designyourownlife.nl hun keukens te delen met de rest van Nederland. Na het succes is het nu tijd om de slaapkamergeheimen van Nederland te delen.
De VVN commercial met het meisje met de vlieger, wie kent hem niet. En dat is niet zo gek, want met 20 jaar op tv is het de langstlopende tv commercial ooit in Nederland. Inmiddels is hij alweer vijf jaar van de buis, ma...