Arjan van de Steeg
Internet ondernemer
Arjan is oprichter van Instagram Agency Filter en First, een bureau gespecialiseerd in influencer marketing.
Arjan is oprichter van Instagram Agency Filter en First, een bureau gespecialiseerd in influencer marketing.
Vers van de pers; de nieuwe commercial van Bavaria met niemand minder dan Hugh Hefner. De commercial speelt zich af in de Playboy Mansion en laat zien dat Hugh ondanks al het vrouwelijk schoon om zich heen, toch ook gewo...
Het MAS is een nieuw museum in Antwerpen dat vandaag haar deuren opent. Ze beloven een totaalervaring te zijn als museum, met als leidend onderwerp Antwerpen en de wereld. Om mensen te inspireren een keer langs te komen...
Heineken's vrouwendrankje Jillz heeft een patent op blote mannen. In 2009 lieten ze menig vrouw sidderen (en menig man huiveren) met de Fresh Men commercial. Tijdens het WK in 2010 was er de succesvolle Shirts Off Now ca...
Sympathieke actie van HP: ze hebben een ePrinter in het Ronald McDonald huis in Utrecht gezet, en bieden daarmee het publiek de mogelijkheid om via eSmiles de zieke kinderen aldaar een lach te bezorgen. Voor iedere eSmil...
Om tijdens de komende feestdagen de Bob een handje te helpen met nuchter blijven, is zojuist de TipsyTalk app gelanceerd. Met deze (vooralsnog alleen voor iPhone beschikbare) app kan men de eigen nuchtere stem vervormen...
Verken de wereld op straatniveau is de slogan van Streetview. De vraag is alleen of je wel overal ter wereld wil zien hoe het er uit ziet. Neem bijvoorbeeld het door oorlog verscheurde Zuid-Soedan. Daar is het bepaald ge...
Vanaf vandaag is de iPhone 4 ook bij KPN & Vodafone verkrijgbaar.
Na een veel besproken aanval op Nestle richt Greenpeace zijn pijlen nu op de Nederlandse bedrijven Essent en Nuon. Beide energie leveranciers zijn van plan om een kolencentrale nabij de Waddenzee te gaan bouwen, terwijl...
Morgen is het 'Dress Red Day', een dag waarin de Hartstichting alle Nederlandse vrouwen oproept om zich in het rood te kleden. De dag wordt georganiseerd om aandacht te vragen voor de strijd tegen hart- en vaatziekten bi...
Het Utrechts Uitburo heeft samen met Foursquare de eerste branded content pagina van Nederland op het online locatieplatform Foursquare ontwikkeld. Vanaf vandaag is de internetpagina toegankelijk voor publiek, en zal dez...
Lifestyle magazine BLEND publiceert in haar oktober editie de editorial 'Selected by Influentials', welke geheel is bedacht en uitgevoerd door jonge invloedrijke bloggers. Het is voor het eerst dat de groeiende invloed v...