advertising Energiebedrijf Eneco biedt vanaf vandaag consumenten de mogelijkheid om te investeren in windmolens. Via 400.000 obligaties van 25 euro kun je eigenaar worden van een stukje windmolen in windpark De Beemden in West-Brabant. Ter introductie van deze HollandseWind certificaten is een prachtige animatie gemaakt door reclamebureau Achtung, die laat zien waarom die Hollandse wind belangrijk is. lees meer

Tags: energie, video

advertising Ter promotie van het drijvende dancefestival Cruise & Dance vaart er een speciale Heineken HotTug door de Amsterdamse grachten. Zo'n HotTug is een bubbelbad dat kan varen, gevuld met warm water. Het is nog niet helemaal duidelijk of ze nou wel of niet in de gracht mogen varen, maar het ziet er in ieder geval wel erg leuk uit. 

Tags: marketing

advertising Afgelopen week werd een nietsvermoedend bioscooppubliek in Rotterdam verrast. In het reclameblok voorafgaand aan de film werd de nieuwe UPC MyPrime commercial met Johnny de Mol getoond. Op zich niks aan de hand, tot dat blijkt dat de commercial in de zaal tot leven komt. Met een verliefd stelletje, een vecht scene en een horde zombies. Misschien niet zo spectaculair, maar wel lekker interactief! 

Tags: commercial

advertising Van het Verbond van Verzekeraars zagen we eerder al het romantische diner, wat toch niet zo romantisch was. Nu zijn ze ook de straat op gegaan om te laten zien wat er gebeurd als we niet verzekerd zijn. Dat heeft geresulteerd in de spannendste kermisattractie ooit. Tenminste... 

Tags: viral video

video Vandaag lanceert eventorganisator ID&T 'Celebrate Life', een korte documentaire over het gedachtegoed van Duncan Stutterheim, zijn partner Wouter Tavecchio en Head of Sustainability Carlijn Lindemulder. In de documentaire is te zien hoe de ondernemers in de loop der jaren hun zakelijke focus verleggen en hoe de positieve boodschap 'Celebrate Life' ontstaat. Is het echt mogelijk de wereld op een positieve manier te beïnvloeden dankzij dance? 

Tags: documentaire
advertising Terwijl allerlei ongezonde etenswaren alle aandacht krijgen via gelikte reclamecampagnes, gebeurd dat voor gezond eten maar bar weinig. Tijd om daar verandering in te brengen, zo besloot FoodGuerrilla. Zij lanceren daarom de Big Bang Broccoli campagne die broccoli weer op de kaart moet zetten. Verder is de Gouden Broccoli in het leven geroepen... lees meer
Nieuw: de #unselfie
buzz Sinds selfie tot woord van het jaar 2013 werd uitgeroepen zijn we overspoelt met varianten als de celfie, excelfie en de beruchte stemfie. Allemaal grappig, maar tegelijk ook vooral een symbool van de ik-cultuur. Met de opkomst van de unselfie lijkt daar nu verandering in te komen. Bij deze variant draaien mensen hun camera om en fotograferen... lees meer
Tags: selfie
advertising Het Wereld Natuur Fonds kennen we van prachtige commercials met uitzonderlijke beelden uit de natuur. Om aandacht voor de bedreigde onderwaterwereld van onze oceanen te krijgen, gooien ze het over een andere boeg en lanceren de bijzondere animatiefilm Seastars. Deze film laat op Finding Nemo achtige wijze het drama zien dat zich elke dag onder... lees meer
Tags: campagne, video
advertising Gisteren lanceerde de Nederlandse rapper Winne zijn nieuwe videoclip 'Kampioen', welke het verhaal vertelt van de beste freestylevoetballer ter wereld: Soufiane Touzani. De video is gesponsord door Coca Cola, als onderdeel van hun campagne voor de WorldCup 2014 in Brazilië. Coke wil het belang en plezier van bewegen onder de aandacht te... lees meer
Tags: commercial, video, wk
Als gevolg van fusies tussen verschillende omroepen heeft Radio 1 sinds 1 januari 2014 een nieuwe programmering. De werkdagen worden overdag gevuld met lange blokken van de grote omroepen, 's avonds en in het weekend zijn de kleinere omroepen aan... lees meer
Midden in een bijzonder warme winter komt Centraal Beheer Achmea vandaag met een nieuwe ijskoude commercial. In de film zie je wat een echt strenge winter met krakende vorst ookalweer inhoudt. Uiteraard met een Even Apeldoorn bellen momentje.
In aanloop naar Valentijnsdag en natuurlijk in het licht van de Olympische Spelen introduceert het AIDS Fonds met onderstaande video de Dutch Kiss. Deze kus moet een internationaal symbool worden voor het universele recht op respect, vrije... lees meer
Hoe laat je zien dat je smartphone een van de beste is? Door hem onder extreme situaties te laten testen. En dat is precies wat Sony heeft gedaan met de Xperia Z1. In samenwerking met Discovery Channel lieten ze gebruikers een goede foto maken... lees meer
Het Nederlandse jeansmerk Denham zorgt voor opschudding in de denimwereld met de release van de korte film Denham Psycho. Deze remake is een moderne versie van beroemde scenes uit de cult klassieker American Psycho. Met grote baarden, exclusieve... lees meer
Autofabrikant Volkswagen heeft Olympisch en wereldkampioen rekstok Epke Zonderland gestrikt voor hun nieuwste commercial. Te zien is hoe de jeugddroom van Epke werkelijkheid is geworden, al is die droom misschien niet wat je denkt. Volkswagen wil... lees meer
  1. «
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. 6
  8. 7
  9. 8
  10. 9
  11. 10
  12. »
Arjan van de Steeg

Arjan van de Steeg

Informatie

Statistieken

Online

Recommend on Google

Poll

Hoe begin jij je dag online?

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines