Volkswagen introduceert nieuwe VW.com site

Volkswagen introduceert nieuwe VW.com site

Vorig artikel Volgend artikel

Volkswagen is altijd een innovatief merk geweest met vooraanstaande techniek en design. Een merk dat niet kan achterblijven. Tijdens de Super Bowl dit jaar probeerde Volkswagen onder meer met een dubbelganger van Lincoln en Carmen Elektra de meest gedeelde commercial ooit te overtreffen.

Ook nu heeft Volkswagen een ludieke video bedacht om de nieuwe website te presenteren. In de video zien we een gezelschap dat aan het daten is. De vrouw is duidelijk verveeld. Hierbij legt Volkswagen de brug dat met de nieuwe website een auto uitzoeken makkelijker is dan het vinden van de perfecte date.

Met de nieuwe site kunnen gebruikers op basis van hun postcode en eigen voorkeuren de perfecte auto vinden die in de omgeving van de gebruiker te koop staat. Door bijvoorbeeld een model, kleur en andere voorkeuren op te geven, gaat de website zelf op zoek naar een passende auto. Wel moet hierbij worden vermeld dat deze functionaliteit op dit moment alleen voor de Verenigde Staten beschikbaar is. Nederlandse postcodes zijn (nog) niet opgenomen in het systeem. 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies