Het STROBE project van Lexus

Het STROBE project van Lexus

Vorig artikel Volgend artikel

Lexus straalt verbeelding en creativiteit uit waarmee het merk bindt aan zijn klanten. Afgelopen jaar opende Lexus hun eerste Luxury Brand Experience Space in Tokio. Op deze plekken kunnen mensen het gevoel van Lexus ervaren, zonder achter het stuur te zitten. Deze Intersect ruimtes zijn geen gewone dealer, maar een plek waar voorbijgangers kunnen genieten van kunst, mode, cultuur en techniek. In deze ruimtes kunnen klanten bijvoorbeeld ook lifestyle producten kopen die aansluiten bij het merk.

Om deze creativiteit en verbeelding verder over te brengen, heeft Lexus een serie van online video's gemaakt om dit verder te benadrukken. In de STROBE video zijn acrobaten te zien die met LED ligt zichzelf voortbewegen tussen de hoogbouw van Kuala Lumpur. Elk LED pak bevat 1.680 lampen die draadloos worden bestuurd en in contact staan met de andere LED suits.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies