Wereldpremière Audi Cube in Nederland

Vorig artikel Volgend artikel
Wereldpremière Audi Cube in Nederland

Audi vandaag onthult de meest exclusieve Direct Mail ooit: de Audi Cube. Deze mysterieuze zwarte box met startknop is helaas alleen bestemd voor een zeer selecte doelgroep. Met de Cube wil Audi het merkmotto 'Voorsprong door Techniek' ook inzetten voor het benaderen van potentiële klanten. De Cube is de eerste Direct Mail ooit die gebruik maakt van GPS-technologie. Door op de startknop van de Cube te drukken, begint het aftellen voor een proefrit in de vernieuwde Audi A8.

De Cube van Audi wordt bij een zeer select aantal personen in Nederland afgeleverd. Deze fraai uitgevoerde zwarte 'box' beschikt over een aluminium startknop. Een dergelijke knop is ook in diverse Audi-modellen te vinden, waaronder de vernieuwde Audi A8. Door op de startknop te drukken, start een 'countdown' van 90 minuten. Deze wordt zichtbaar gemaakt op het LED-display dat in de Cube is geïntegreerd.

De Cube van Audi maakt gebruik van GPS-technologie. Door het GPS-signaal dat de Cube uitzendt, is het adres waar hij zich bevindt te traceren. Op het moment dat de countdown wordt gestart, vertrekt een Audi A8 naar dat adres. Als het aftellen is afgelopen, verschijnt de aanduiding A8 op het display. Op hetzelfde moment staat ook de vernieuwde Audi A8 voor de deur. De ontvanger van de Cube mag vervolgens instappen voor een proefrit van 24 uur.

De Audi Cube beleeft zijn wereldpremière in Nederland. Later wordt de exclusieve Direct Mail met GPS-technologie ook gebruikt in andere Europese en Aziatische landen. Parkeren mag bij ons voor het pand Audi!

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies