Nissan wil met 'The Big Turn On' elektrisch rijden op de kaart zetten #NISSANLEAFCAR20

Vorig artikel Volgend artikel

Nissan zet alles op alles om elektrisch rijden definitief op de kaart te zetten en is gestart met het Europese initiatief 'The Big Turn On' (TBTO). De honderd dagen durende online campagne en de bijbehorende digitale beweging moeten consumenten in Nederland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland aanzetten om zich te verbinden met elektrisch rijden. Zo wil Nissan de zichtbaarheid van de zero emission-mobiliteit en volledig elektrisch aangedreven auto's als de Nissan LEAF vergroten.

Veertig door Nissan uitgezochte invloedrijke personen en bloggers uit Nederland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland gaan rijden met de Nissan LEAF. Aan de actie in Nederland doen 10 bloggers mee, waaronder ook Dutchcowboys. Wij nemen het tegen 9 andere bloggers (ondermeer Tim Coronel) in Nederland op om via Sociale Media kanalen, films, foto's en berichten zo veel mogelijk Turn Ons (stemmen) te krijgen. En daarbij hebben we natuurlijk jullie hulp nodig. Stemmen doe je hier of door simpelweg dit bericht te retweeten.

Gedurende de campagne verloot Nissan ook wekelijks iPads onder de actieve consumenten die met de Nissan LEAF hebben gereden. Iedereen die zelf wil ervaren hoe het is om elektrisch te rijden, kan een testrit van 24 uur met de Nissan LEAF boeken. 

Nissan wil met 'The Big Turn On' elektrisch rijden op de kaart zetten #NISSANLEAFCAR20

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies