Narrowcasting RAI gaat live

Vorig artikel Volgend artikel
1175694709RAInarrowc

Beurs- en congrescentrum RAI biedt nu ook adverteerders toegang tot het onlangs geïnstalleerde narrowcastingkanaal, RAI Live.

Het netwerk van 700 schermen vervangt de traditionele bewegwijzering voor een deel en heeft daarnaast ook een functie bij calamiteiten. Onder normale omstandigheden wisselen dynamische service-informatie en doelgroepgerichte commercials elkaar af.

De Auto Rai was de eerste gelegenheid waarbij adverteerders gebruik konden maken van het nieuwe medium. Er hadden zich zo'n 20 gemeld, ondermeer: Radio 538, NS, Honda en Business News Radio..

In de toekomst wil men ook advertentieruimte verkopen aan exposanten, die door middel van RAI Live! meer bezoekers naar hun stand kunnen proberen te trekken. Lees meer op Emerce.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies