Auto industrie pompt veel geld in online

Vorig artikel Volgend artikel
1175514702emarketer

"Tire-kickers are now mouse-clickers". Met $ 21 miljard aan totale advertentie bestedingen is de autoindustrie nog altijd de grootste reclamecathegorie van de VS. De autoindustrie, bestaande uit fabrikanten, handelaars en verkopers, neemt $ 2,69 miljard, bijna 14% van de geschatte $ 19,5 miljard voor zijn rekening betreffende online advertising en marketing dit jaar. Aldus eMarketer.

De Search marketing is de meest efficiënte component van de auto industrie. Consumenten gebruiken search erg veel tijdens het online auto-shoppen. De autoindustrie zal $1,06 miljard uitgeven aan search marketing dit jaar en meer dan $1,7 miljard in 2010.

"Automakers and dealers pulled dollars out of television, newspaper and magazine media buys and redirected them to digital media in 2006, including rich media ads and microsites, search engine optimization and mobile marketing, and short films and video-on-demand".

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies