Spits begint met narrowcasting

Vorig artikel Volgend artikel
1172132562narrowcasting

De gratis krant Spits gaat samen met openbaar vervoerbedrijf Veolia beginnen met narrowcasting. In 750 bussen en treinen komen schermen te hangen en volgens beide partijen is dit het eerste grote OV-narrowcastingproject in Nederland.

Al vanaf het begin van 2007 is Veolia bezig met het plaatsen van de schermen en bussen, voorlopig zal er enkel reisinformatie op te zien zijn, over enkele maanden zal daar entertainment bijkomen. Ook is er al een speciale redactie aangesteld die specifiek gaan schrijven voor de schermen.

Het narrowcastingproject past goed binnen de multimediale strategie van Spits, dat wil gaan distribueren via papier, internet, televisie en mobiel.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies