In-Game Advertising $1.2 miljard waard in 2010

Vorig artikel Volgend artikel
1171612678ingameads

Volgens Ed Bartlett zal in-game advertising in 2010 een slordige $1.2 miljard waard zijn. De VP of publishing voor in-game advertiser IGA liet dat weten aan Spong.

"Back in 2003, gaming had a 13.5 percent share of media use but only a tiny 0.06 percent share of total ad spend. However, the situation is changing rapidly, and the in-game advertising industry is experiencing rapid growth.“

Bij IGA hebben ze een aantal voorspellingen gezien van belangrijke analisten in de industrie, inclusief reports van Citi, IDC, Yankee Group, Forrester en SIG, en de in-game advertising industry moet op zijn minst $1.2 miljard waard zijn in 2010.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies