Volvo C30 ‘Freewill’ site

Vorig artikel Volgend artikel
1171456450volvoc30

Een trukendoos waarin zestien verschillende commercials overvloeien in interactieve games. De website www.volvocars.com/freewill voor de nieuwe Volvo C30, gemaakt door Euro RSCG 4D, is online autoreclamecampagne die zijn gelijke niet kent. De pas gelanceerde, internationale website levert nu al aanzienlijke online ‘buzz’ op. Op zowel het thema van de campagne - ‘A Product of Free Will’ - als de creatieve invulling van de uitgebreide en vernieuwende website wordt enorm enthousiast gereageerd.

De internationale campagnewebsite voor de Volvo C30 nodigt bezoekers uit om aan te geven wat zij zelf van de auto én de campagne vinden. Zo kun je alle zestien commercials beoordelen, je mening invoeren in de Big Mouth-stemgenerator en tomaten gooien of kusjes blazen naar de C30. Er is zelfs een slideshow waarin je wordt gesmeekt niet naar de volgende C30 foto te klikken: ‘feel free to ignore this car’.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies