Marketeer of the Year 2006: Hans Hagenaars (Postbank)

Vorig artikel Volgend artikel
11496355451149628368hagenaars

via Molblog: De titel van Marketeer of the Year gaat dit jaar naar Hans Hagenaars, directielid van de Postbank.

Het is de zesde keer dat de prijs is uitgereikt. Dit jaar waren, naast Hans Hagenaars, ook Sander van der Laan (directeur commercie van Albert Heijn) en Frank Weijers (directeur van Unilever Nederland home and personal care) genomineerd. De drie hielden vanavond bijzonder open verhalen tijdens de uitreiking van de prijs in Almere bij USG Capacity.

De jury schrijft in het rapport over winnaar Hans Hagenaars: ‘De jury vond de Postbank een uitstekend voorbeeld van een goede geïntegreerde aanpak. Er is een duidelijk herkenbaar merkbeeld neergezet. Hans Hagenaars getuigt daarbij van lef. 'Het merk is helemaal terug en manifesteert zich op alle fronten agressief. De bank groeit stevig, verdient ook veel geld, en trok de aandacht met tal van acties, zoals rond hypotheken en de postbankpas.’

‘In een conservatieve wereld zet Hagenaars een mooi marketingbedrijf neer, waar op non-conventionele wijze marketing wordt bedreven en uitgedragen. Hij kiest bewust voor een jong, professioneel en agressief team dat een eigen marketingstrategie kiest binnen de ING groep.’

Voor meer informatie; kijk op Marketing-Online

Paul Aelen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies