Effect WK-campagnes meten

Vorig artikel Volgend artikel
1148849734oranje

Nadat Trendbox eerder aankondigde om Oranje-campagnes te pre-testen, gaat het bureau Daphne een stap verder door de daadwerkelijke effectiviteit van die campagnes te meten. Het bureau legt een verband met het halen van campagnedoelstellingen en het eventueel vroegtijdig uitvallen van het Nederlands elftal. De WK-campagne monitor start al na de 3e WK dag.

Vooral interessant voor adverteerders is de relatieve effectiviteit van je campagne. In de Dashboard van Daphne kun je 't effect van je campagne meten tussen andere Oranje-campagnes. Bovendien levert Daphne een snelle feedback-service omdat WK-campagnes kort lopen, en snelle bijsturing dan gewenst is.

Adverteerders die hun campagnes willen laten meten moeten zich voor 1 juni a.s. bij Daphne aanmelden . De WK Effect Monitor loopt van week 23 t/m week 27, oftewel de gehele WK-periode..via Mediaonderzoek

Paul Aelen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies