Hallelujah wint award in Europese MSN Creative Competition

Vorig artikel Volgend artikel
1148368830Hallelujah-LK

Als enige Nederlandse bureau heeft Hallelujah een award gewonnen bij de Europese MSN 2006 Creative Competition: een Europese vakprijs voor creatieve internetreclame.

Het betreft een bronzen award welke is toegekend voor het gebruik van de Proximity Banner in een campagne voor Wehkamp. Het resultaat was een 70% hogere click through rate dan bij een conventionele banner.

De Proximity Banner is een nieuw soort banner die reageert op muisbewegingen van de bezoeker van een site en daardoor een dialoog aangaat met die bezoeker. In plaats van dat de sitebezoeker een banner selecteert wordt de bezoeker door de Proximity Banner geselecteerd.

Het resultaat is een zeer doeltreffende en niet-irritante manier van communiceren met de potentiële consument. Doordat de creatieve mogelijkheden van de Proximity Banner eindeloos zijn, is de banner geschikt om voor allerhande adverteerders te worden ingezet.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies