GM reageert op Tahoe commercial

Vorig artikel Volgend artikel
1144447212Gm Tahoe

De vrijheid die gebruikers van GM kregen om aan de haal te gaan met een commercial over de Chevrolet Tahoe, heeft geleid tot enorme publiciteit. Hoe kan 't ook anders? Menig CEO verklaart z'n marketingstaf voor gek wanneer ze beginnen over een door consumenten geregiseerde campagne. GM niet, GM pionierde, en kreeg veel publiciteit, heel veel zelfs.

Maar daar zat ook 'negatieve' publiciteit tussen, wat daar dan ook onder wordt verstaan. Tegenstanders van SUV's maakten van deze kans gebruik om hun kritiek te uiten. Maar goed, wat blijft er over onder de streep? Criticasters zijn er voor ieder product te vinden, hoe geniaal en goedkoop dat ook is.

GM zelf vat de campagne samen en geeft antwoord op GM Fastlane blog. Een dapper initiatief, en misschien is 't goed om over een paar weken nog eens te vragen wat jouw TOMA is bij de Tahoe...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies