'Scarlet-reclame moet stoppen'

Vorig artikel Volgend artikel
1132825488scarlet

De Stichting De Kinderconsument roept in een open brief het bedrijf Scarlet op om de huidige campagne van het nieuwe abonnement met gratis kindermobiel met onmiddellijke ingang te stoppen.

De campagne, die nog steeds te zien is op billboards en een website, toont een meisje dat gekleed is, zoals de stichting omschrijft in ‘minuscule lingerie’.

Doordat de Reclame Code Commissie niet ontvankelijk bleek voor de honderden klachten van ouders richten zij zich nu in groten getale tot Stichting De Kinderconsument . De stichting claimt dagelijks een enorme hoeveelheid klachten binnen te krijgen van ouders die ook de billboards en de website willen laten verbieden. (Adformatie.nl)

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies