Wie zit er achter de teasecampagne van ZekerWeten.nl?

Vorig artikel Volgend artikel
1128170787images

Ik durf er een heel dure fles wijn op te verwedden dat teasercampagnes niet effectief zijn. Ontvangers/lezers van mailings, commercials of advertenties (volgende week hoort u meer!) vinden het nogal irritant als de aanbieder zich niet bekend maakt of (nog) niet vertelt wat hij precies in de aanbieding heeft. Daarom kijk ik met extra veel belangstelling uit naar het merk achter de dure campagne van ZekerWeten.nl.

Met dure advertenties en billboards worden geïnteresseerde MKB-ers naar een speciale website (www.zekerweten.nl) getrokken. Daar wordt je niet veel wijzer. Je kunt er een vragenlijst invullen. 5 keer ‘ja’ en je krijgt binnenkort een e-mail met een oplossing waarvan je als MKB-er ‘overzicht’ krijgt. Op 4 oktober om 19.00 uur maakt de aanbieder zich bekend. Wow.

Als je zo ontzettend veel geld in media investeert, vertel dan metéén wat je te vertellen hebt. Mensen laten wachten roept alleen maar irritatie op. Zo’n teasercampagne is alleen leuk voor het reclamebureau, die op kosten van de klant allemaal extra communicatie-uitingen mag produceren. Toch ben ik wel benieuwd wie er achter zit. Wie helpt mij?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies