Het geheim van Bikkembergs

Vorig artikel Volgend artikel
1127989083Bikkembergs

[Daan Neleman] De perfecte elevator pitch voor een merk met sex-appeal komt van Dirk Bikkembergs: "Elk mooi meisje wil een voetballer aan de hand. Geen rockster. Voetballers zijn gezond, puur sexy én bereikbaar. Er zijn maar een handvol echte rocksterren, maar voetballers vind je in elk dorp", aldus Dirk Bikkembergs in de Belgische krant de Morgen. En dat is precies het verhaal dat de twee maanden geleden gelanceerde campagne van de 'voetbalkoning' ons wil vertellen.

In het middelpunt van de belangstelling staan geen onaantastbare sterren. Maar de ‘gewone’ dorpsvoetballers van het Italiaanse FC Fossombrone; de club waar de couturier deze zomer eigenaar van is geworden. De spelers van de club zijn de nieuwe modellen van het merk, zowel op als rondom het veld. De gewone voetballer als marketinginstrument. Dat maakt de kleding van Bikkembergs bereikbaar voor iedereen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies