Ford maakt interactieve reclamespot

Vorig artikel Volgend artikel
112601572312190-KaRougeRecht

Vanavond primeur op Belgische tv De Belgische telecomonderneming Telenet is nog maar net begonnen met interactieve, digitale televisie of de eerste interactieve reclamespot komt al op het scherm. Autofabrikant Ford bijt op VTM de spits af met een spotje voor de Ford Fiësta...

Het autootje neemt de rol van hockeypuck over in een wedstrijdje ijshockey. Aan die spot wordt nu, eenmalig, een interactief einde gebreid. Op het eerste zicht is er geen verschil met het normale spotje. Alleen verschijnt er bij klanten van Telenets digitale televisie een rood bolletje op het scherm. Dat is het signaal om naar de afstandsbediening te grijpen en mee te doen aan een wedstrijd. Kijkers die geen digitale settopbox hebben, kunnen sms’en. Het filmpje is alleen dinsdagavond te zien in het reclameblok van 21 uur. via

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies