De toekomst van reclame: alles behalve gedachtenlezen

Vorig artikel Volgend artikel
1124113296books

Het Amerikaanse blad Inc heeft een goed overzicht van alle nieuwe mogelijkheden van reclame.

- Accenture ontwikkelde een touchscreen van bijna drie meter breed. Dit scherm laat winkelaars onafhankelijk interacteren met animatiefiguren, spelletjes en informatie.

- Reactrix Systems ontwikkelde interactieve projecties zodat klanten tegen een virtuele voetbal kunnen schoppen, zwemmen in een zwembad of kunnen roeren in jou logo.

- In New York zijn de interactieve schermen in de taxi's gekoppeld aan een GPS zodat restaurants en winkels jou alleen bestoken als je langsrijdt.

- En in een supermarkt in Massachusetts haal je je Airmiles door de lezer op je karretje en zie je direct wat je eerder kocht en worden alternatieven aangereikt.

Hmmm, handig? We zullen zien!

M. Lens-FitzGerald

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies