Tivo komt met direct response TV via je TV

Vorig artikel Volgend artikel
11217858811.2.3.smart_large

We zijn er! Eindelijk: commerciële interactieve TV. "Dus als ik iets wil dan kan ik dat direct aangeven via mijn afstandsbediening?"

Nou bijna. Je moet wel Tivo hebben. Dat is de digitale TV recorder uit de VS die je TV gedrag leert kennen, voorspelt wat je wilt kijken en dat opneemt. Zo heb je altijd datgene wat je niet kan missen op je TV, wanneer jij dat wilt.

Je hoeft m alleen maar aan te zetten. Lullige voor het vercommercialiseerde Amerika is dat de adverteerders (je weet wel, daar is het om de 10 minuten) niet blij waren met de reclame skip functionaliteit. Met Tivo hoefde je dus nooit meer reclame te zien. Daar gingen de reclame dollars!

Tivo krijgt het steeds moeilijker nu met de andere recorders, die onder andere de kabelmaatschappijen aan bieden, dus ze zijn nu druk bezig hun model bij te werken.

Het mooie is dat de advertentie nog steeds geskipt kunnen worden. Maar als je het ziet en je bent geïnteresseerd in het aanbod dan kan je dat aangeven. Zie hier het begin van commerciele interactieve TV.

Wie hoor ik permisson-based marketing zeggen? Screw your interruption!

Hier het hele bericht op Yahoo.

Oh, nog een vraag: Wie kent Tivo? En wie heeft het wel eens in werking gezien?

M. Lens-FitzGerald

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies