Reclameporno

Vorig artikel Volgend artikel
1119420219beau

Het AD heeft weer een reden gevonden om Beau van Erven Dorens in zijn witte onderbroek af te beelden. Daarnaast een plaatje van Katja en iedereen schijnt te snappen dat het over BN'ers in reclame gaat.

De direct aanleiding van het artikel op pagina 17 ontgaat mij een beetje. Het virale aspect van de campagnes is immers al lang uitgewerkt.

Toch heeft de krant Eugène Roorda bereid gevonden een uitspraak te doen die zij op de voorpagina kon gebruiken om de losse verkoop op te schroeven.

"Neem het lekkerste mokkeltje van het land en zet haar in voor een treurig medium waar je vooral vieze vingers van krijgt en succes is gegarandeerd (...) Ik vind het reclameporno. Wanneer een merk geen zeggingskracht heeft en de reclame niet creatief genoeg is om een verhaal te bedenken, ben je het snelst klaar met een BN-er."

Toch geeft het stuk wel een aardige opsomming van artiesten die zichzelf uitlenen aan een merk. Van Dahpne Deckers (gezonde lolly's) tot en met Nico Haak (dodelijke armband) en van Adam Curry (Albert Heijn) tot en met Marco Bakker (Ohra).

Founder Institute

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies