Eerste Instagram Ads scoren allemaal heel goed

Vorig artikel Volgend artikel

Mashable heeft de data van verschillende bronnen bekeken om een beetje gevoel te krijgen over de prestaties van de eerste advertenties op Instagram

En wat blijkt, betaalde posts genereren significant meer likes dan onbetaalde posts op Instagram. De eerste resultaten laten zien dat Ben & Jerry's gemiddeld zo'n 350.000 likes per betaalde posting ontvangen, en dat vergeleken met gemiddeld 25.000 likes op een posting die ze niet promoten.

Eerste Instagram Ads scoren allemaal heel goed

Toch zijn niet alle merken overtuigd dat likes hetgeen is waar ze zich op moeten richten, iets dat ook Instagram's business team zich realiseert. 

"There's a lot of value in impressions and views that may not be captured in likes or comments," Instagram's former Head of Business Emily White told Rebecca Lieb, who is an analyst at Altimeter. 

Maar een ding is zeker, veel grote merken zijn geïntrigeerd door het marketing potentieel van Instagram. Recente data van BI Intelligence laat zien dat driekwart van de wereldwijde top 100 merken al gebruik maken van Instagram.

instagram-likes

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies