Reebok loopt voorop

Vorig artikel Volgend artikel
1115536121reebok

In Nederland schijnt een bieraccount het hoogst haalbare te zijn voor een reclamebureau. In Amerika dromen de reclamemakers echter van 'sportswear advertising'. Merken als Nike en Adidas vormen de ultieme uitlaapklep voor creativiteit.

Reebok zoekt het de laatste jaren in nieuwe media. Zo hadden zij in 2002 Terry Tate Office Linebacker, grappige fimpjes die als een lopend vuurtje over het web gingen.

Nu experimenteert Reebok met Video on Demand in het kader van hun “I Am What I Am”-campagne

Inwoners van Philadelphia met digitale televisie kunnen kijken naar speciaal ontworpen interactieve televisiecontent: o.a. interviews met rapper Jay-Z en basketballer Allen Iverson. Door het gebruik van dit medium krijgt het merk direct inzicht in kijkersgedrag.

Of in de woorden van Marc Fireman, directeur interactieve marketing: “TV and the Internet and things being interactive is starting to evolve -- everything is starting to converge. So Reebok is trying to find a way to participate in this convergence. This campaign is television combined with the interactivity of the Web.”

Founder Institute

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies